اخبار پلیس کرمانشاه: از کشف ۴۴ فقره سرقت تا کشف کالای قاچاق در نقاط مختلف استان

کرمانشاه - ایرنا - ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی شبانه‌روز گذشته موفق به کشف ۴۴ فقره سرقت و کالا و سوخت قاچاق در گوشه کنار استان شدند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از توقیف ۲ محوله قاچاق طی عملیات های جداگانه در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید علیزاده در حین کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه خودرو وانت آریسان و نیسان مشکوک که جهت بازرسی متوقف شدند.

سرهنگ «شهرام کسانی» اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته هشت حلقه لاستیک خارجی قاچاق و سه تن چوب جنگلی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال کشف شد.

کسانی در پایان خاطر نشان کرد :در این راستا پرونده قضایی تشکیل و جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی ارسال شد.

کشف ۲۴۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر نیز از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش ۸میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی خراجیان حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند .

سرهنگ "احمد رستمی" اظهار داشت: در بازرسی انجام شده ۲ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال می باشد، کشف شد.

فرمانده انتظامی روانسر تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۷ میلیارد ریال قاچاق کالا در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور نیز از کشف محموله قاچاق شامل لوازم خانگی و عینک خارجی به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل وسایل نقلیه به سه دستگاه خودرو که با فاصله مشخصی از یکدیگر در حال تردد بودند، مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی ۱۲ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل گاز فر، جارو برقی و چای ساز ، ۴۶۰ عدد عینک خارجی و چهار هزار و ۳۲۰ عدد قاشق و چنگال کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگاور با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به هفت میلیارد ریال می رسد، از دستگیری سه نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی گیلانغرب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ «منصور محمدی» اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته یک هزار و ۲۰۰ لیتربنزین و ۸۰۰لیتر گازویل قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی در پایان از دستگیری ۲ نفر متهم و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

۴۴ فقره سرقت در کرمانشاه کشف شد

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت) موفق به کشف ۴۴ فقره سرقت شدند.

بیشترین سرقت های کشف شده مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۹ فقره و قطعات و محتویات خودرو با ۴ فقره بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین یک فقره سرقت منزل در کرمانشاه، سه دستگاه خودرو مسروقه در هرسین و کرمانشاه و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کرمانشاه، سنقروکلیایی و دالاهو کشف شد.

طی این مدت و با تلاش ماموران پلیس، ۲۶ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، صحنه، کنگاور و ثلاث باباجانی کشف شد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha