اولین کتابخانه تخصصی مردمی در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه راه‌اندازی شد

کرمانشاه - ایرنا - اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان مردم‌محور کرمانشاه و با حمایت خیرین جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در بخش کم‌برخوردار سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا؛ بخش سرفیروزآباد کرمانشاه با حدود ۲ هزار کیلومتر وسعت و ۲۳۵ روستا، بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب شرقی کرمانشاه واقع شده است.

بخشدار سرفیروزآباد روز شنبه در خصوص راه‌اندازی این مرکز به خبرنگار ایرنا گفت: مردم بخش سرفیروزآباد از زیرساخت های فرهنگی و هنری بی‌بهره هستند و در همین راستا رایزنی‌هایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه انجام شد تا بتوانیم یک مرکز تخصصی را در این بخش راه اندازی کنیم.

احمد بهشتی راه اندازی این مرکز را برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خصوصا در تابستان ضروری دانست و افزود: یک واحد بلااستفاده که در اختیار بخشداری بود را برای راه اندازی این مرکز در نظر گرفتیم و امیدواریم با حمایت هایی که مدیرکل کانون پرورش فکری دارند، راه اندازی این مرکز فرهنگی منشا تحول و منجر به رضایتمندی مردم باشد.

اولین کتابخانه تخصصی مردمی در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه راه‌اندازی شد
دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با بخشدار سرفیروزآباد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه هم در بازدید از این مرکز گفت: ان‌شاءالله با اقدامات صورت گرفته شاهد راه‌اندازی این کتابخانه به عنوان اولین کتابخانه‌ تخصصی کودک و نوجوان مردم‌محور خواهیم بود و به یاری خدا در ایام تابستان، کودکان و نوجوانان این منطقه می‌توانند از برنامه‌های حوزه‌ کتاب و کتابخوانی استفاده کنند.

محمد خیاط‌زنجانی با بیان اینکه چند سالی است که در این منطقه مجموعه‌ مردمی به صورت خودجوش در حال فعالیت هستند و در قالب پیک کتاب و کوله‌پشتی کتاب، کتاب‌های متنوعی را بین کودکان و نوجوانان تقسیم می‌کنند، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و حمایت کانون بر آنیم تا راه‌اندازی یک کتابخانه را به صورت یک کتابخانه‌ ثابت در مرکز بخش سر فیروزآباد داشته باشیم.


اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha