سه بوستان در مناطق کم برخوردار کلانشهر کرمانشاه در حال احداث است

کرمانشاه- ایرنا- شهردار منطقه سه شهرداری کلانشهر کرمانشاه گفت: سه بوستان در محلات و مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر کرمانشاه در دست احداث است و تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، شهرام عارف‌کیا روز شنبه در این ارتباط افزود: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری رسیدگی به مطالبات و خواسته های شهروندان ساکن در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار است از این رو منطقه سه شهرداری به دلیل وجود محلات زیاد آسیب پذیر و محروم برای افزایش سرانه فضای سبز اقدام به احداث سه بوستان بزرگ، مجهز و دارای امکانات مناسب کرده است.

وی ادامه داد: احداث بوستان در بلوار کیهانشهر جنب مجتمع مسکن مهر زیتون، محله فرهنگیان شهرک بسیج و بلوار ۷۵متری آزادگان ورودی شهرک کهریز و شهرک بهار آزادگان سه بوستان بزرگ در این مناطق است که کار خاکبرداری، جدول گذاری، درختکاری و نصب وسایل بازی کودکان و مبلمان در حال انجام است.

سه بوستان در مناطق کم برخوردار کلانشهر کرمانشاه در حال احداث است

شهردار منطقه سه شهرداری کلانشهر کرمانشاه در ادامه گفت: این سه بوستان طی یک ماه آینده به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان ساکن این مناطق می توانند از آن استفاده کنند.

عارف‌کیا تصریح کرد: نکته مهم استفاده از توان شهرداری بدون کمک از گرفتن از پیمانکار در احداث این بوستان ها است که در کنترل هزینه ها و کم کردن زمان احداث حائز اهمیت است.

کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت هشت منطقه شهرداری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha