اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع در کرمانشاه، توقیف ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سنقروکلیایی، کشف ۷۶ رأس احشام قاچاق در سرفیروزآباد و کشف بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در دالاهو از جمله عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا، ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور به موقع و مقتدرانه خود به درگیری و نزاع گسترده و دسته جمعی در یکی از محلات شهر که ۴ زخمی هم به جا گذاشت پایان داده و ۶ نفر را دستگیر کردند.

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری گسترده در شهرک کرناچی، تیم‌هایی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

مأموران پلیس با حضور در محل، جمعیت زیادی را حین درگیری مشاهده کردند که با قاتدار و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پایان درگیری اقدام کردند.

در این رابطه ۶ نفر شامل ۳ مرد و ۳ زن دستگیر شدند، همچنین ۴ نفر هم زخمی و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

در این درگیری شیشه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تخریب و در بازرسی از یک دستگاه خودرو دنا، یک قبضه اسلحه پران و ۲۰ عدد فشنگ کشف شد.

سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با هوشیاری پلیس کرمانشاه دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش پلیس یک سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو با ۹ فقره سرقت دستگیر شد.
سرهنگ "مراد نظری" اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۷ ابوذر حین گشت زنی به فردی که در حال سرقت لوازم داخل یک دستگاه خودروی سواری بود برخورد کرده و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب ۹ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

نظری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی به دتگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

توقیف ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ۷۲ ساعته در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از نتایج این طرح توقیف ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف بود.

سرهنگ "فرامرز منصوری" اظهار داشت: از مجموع وسایل نقلیه توقیفی، ۲۰ دستگاه آن خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: از دیگر نتایج این طرح می‌توان به کشف ۱۹ فقره سرقت و دستگیری ۷ سارق، کشف یک و کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر، ۱۶ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه بوده است.

کشف ۷۶ رأس احشام قاچاق در سرفیروزآباد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مأموران پلیس بخش سرفیروزآباد در بازرسی از یک کامیون، ۷۶ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ"مراد نظری" اظهار داشت: مأموران پاسگاه بخش سرفیروزآباد کرمانشاه حین گشتزنی به یک کامیون حامل احشام مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی، ۷۶ رأس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد ریال می‌رسید، کشف کردند.

نظری در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف بیش از ۲۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو گفت: مأموران پلیس شهرستان در عملیات‌هایی جداگانه موفق به کشف ۲ هزار و ۶۱۶ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل شدند.

سرهنگ محمد محمدی اظهار داشت: مأموران انتظامی دالاهو با گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی وتوقیف ۵ دستگاه خودرو باری و سواری حامل سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی ۲ هزار و ۶۱۶ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

محمدی یادآور شد: در این رابطه پرونده‌هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha