۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85116475
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حدود ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق سوخت در قصرشیرین کشف و توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیات‌هایی جداگانه موفق به کشف پنج هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین طی ۴۸ ساعت گذشته با گشت های هدفمند موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در این شهرستان و حوالی پایانه مرزی خسروی شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین کشف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین با بیان اینکه مقابله با قاچاق سوخت در این شهرستان ادامه دارد، گفت: در همین رابطه پرونده هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: برخورد قاطع و جدی در انتظار قاچاقچیان سوخت است و فضا را برای کسانی که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند، ناامن خواهیم کرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha