امام جمعه کرمانشاه: یکی از وجوه ثبات مدیریت در استان‌ها ایجاد وحدت است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از رفع مشکلات مردم به عنوان بالاترین کار یاد کرد و گفت: یکی از وجوه ممتاز ثبات مدیریت در استان‌ها ایجاد وحدت است.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمانشاه که با حضور «محمدطیب صحرایی» استاندار، حجت الاسلام والمسلمین «مفید» مسوول شورای نگهبان استان و امامان جمعه شهرها و مناطق مختلف استان برگزار شد، افزود: بحمدالله کارهای خوبی انجام شده، اما باید همه جانبه تلاش شود تا مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم از بین برود.
وی اظهار داشت: باید در اعلام مسایل و مشکلات دقیق باشیم زیرا وقتی مشکلی به صورت دقیق و علمی مطرح شود راه حلی جامع برای آن می شود، متصور شد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید با کمک هم و با عقلانیت جمعی کمک کنیم مشکلات استان با مدیریت درست و علمی برطرف شود، زیرا آن چه باعث عقب ماندگی جوامع می شود عدم مدیریت است.
آیت الله علما، در خصوص اهمیت وحدت برای ارتقای کمی و کیفی استان تصریح کرد: امام راحل یکی از اساسی ترین سخنانش وحدت بود. زیرا وحدت باعث ثبات و پایداری جامعه می شود و باید بدانیم حفظ وحدت مدیریت می خواهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha