نقش بانک‌ها در کاهش مشکلات جامعه مهم است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نقش بانک‌ها در کاهش مشکلات مردم و تنگناهای جامعه بسیار مؤثر و مهم است.

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در دیدار حسن مونسان معاون مدیرعامل بانک ملی ایران، بر ضرورت رفع مشکلات مردم از طریق وام های کم سود تأکید کرد.
وی اظهار داشت: هر چند باید مقررات بانک رعایت شود، ولی عمده گله مندی کارخانه ها و صاحبان پروژه های نیمه تمام از بانک ها و مقررات دست و پا گیر آن ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اکثر معضلات جامعه از بیکاری جوانان است و بانک ها بسیار می توانند با مدیریت دقیق این مشکلات را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: باید فکری برای موضوع بیکاری جوانان استان بشود، زیرا ما آب و زمین و امکانات خدادادی فراوان داریم اما متأسفانه مدیریت نداریم.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: باید طرح های علمی زودبازده برای جوانان درست کنیم، از امکانات خود استان می شود استفاده کرد و مشکلات را حل کنیم و مسوولان باید بدانند تا هستند خدمت کنند، زیرا همین سرمایه دنیا و آخرت همه ما است.
پیش از سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، معاون مدیر عامل بانک ملی ایران گزارشی از برنامه های این بانک را ارایه کرد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha