۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 85109183
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فیلم| ظرفیت ورزشگاه میزبان استقلال در رفسنجان تکمیل شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 85109183
حامد سالاری
فیلم| ظرفیت ورزشگاه میزبان استقلال در رفسنجان تکمیل شد

کرمان - ایرنا - در حالی که بازی مس رفسنجان و استقلال تهران از هفته ۲۹ مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود، ظرفیت ورزشگاه شهدای مس رفسنجان از عصر امروز جمعه تکمیل و کُری‌خوانی هواداران نیز آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، هواداران فوتبال زیادی امروز به ورزشگاه چهار هزار نفری شهدای مس رفسنجان آمده اند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند؛ سکوهای ورزشگاه از هر سو تکمیل شده اند تا هواداران ساعتی دیگر شاهد یکی از حساس ترین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باشند.

هواداران مس رفسنجان در ضلع شمالی و غربی و استقلالی ها در جنوب ورزشگاه مستقر شدند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند و از همین حالا جذابیت‌های فوتبالی در ورزشگاه شهدای مس در حال نمایش است.

شاگردان محمد ربیعی در فصل امسال فقط یکبار با نتیجه یک بر صفر در بازی‌های خانگی خود شکست خورده اند که این بازی در هفته ۲۴ روی یک ضربه پنالتی مقابل پرسپولیس تهران رقم خورد و حرف و حدیث های زیادی نیز روی آن صحنه وجود داشت.

بهترین خطر دفاعی لیگ برتر امسال با ۱۲ گل خورده در اختیار تیم مس رفسنجان است و این در حالیست که رفسنجانی‌ها آمار بیشترین کلین شیت لیگ را نیز به خود اختصاص داده‌اند و آمار نشان می‌دهد که این تیم در خانه سخت می‌بازد و استقلالی ها برای این بازی قطعا کار دشواری را خواهند داشت.

از سوی دیگر تیم فوتبال استقلال تهران با ۴۳ گل زده بهترین خط هجومی لیگ برتر را در اختیار دارد و فقط باید دید تقابل اندیشه های ۲ مربی چه نتیجه ای را در پایان بازی رقم خواهد زد.

شعارهای هواداران در حمایت از تیم خود و کری خوانی آنان از ساعت‌ها پیش از شروع بازی فضای ورزشگاه را اشغال کرده و از خیابان های اطراف محل بازی نیز به گوش می‌رسد.

ترکیب تیم ها
سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، رافایل سیلوا، عارف غلامی, سعید مهری، مهدی مهدی پور، محمد زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، رضا میرزایی و مهدی قاعدی با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو و مس رفسنجان با ترکیب حامد لک، فراز امام علی، ایمان سلیمی، مهرداد رضایی، شاهین توکلی، حسن جعفری، محسن آذرباد، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی و مهدی ترکمان، گادوین منشأ با سرمربی گری محمد ربیعی به میدان می روند.

سیدمهدی سیدعلی، فرهاد مروجی، محمد راهی و جواد رحیم زاده تیم داوری این دیدار هستند.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۸ عصر امروز جمعه در هفته ۲۹ لیگ برتر میزبان استقلال تهران است. مس رفسنجان اکنون با ۴۶ امتیاز در رتبه پنجم و استقلال تهران با ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر جام خلیج فارس قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha