سرمربی استقلال: میخندم که گریه ام نگیرد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۹
کد خبر: 85109320
سرمربی استقلال: میخندم که گریه ام نگیرد

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنان ما ۶ ماه هست که دستمزدی نگرفته اند، گفت: میخندم که گریه ام نگیرد و امیدوارم وضعیت این تیم در آینده بسیار بهتر از این شود.

به گزارش ایرنا، ریکاردو ساپینتو شامگاه جمعه در نشست خبری خود پس از دیدار با تیم مس رفسنجان، تصریح کرد: برخی تیم ها ۲ زمین بازی دارند اما ما فقط یک زمین داریم، حتی محل ریکاوری نداریم.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا مشکلات تیم و بازیکنانمان را رفع کنیم، افزود: هنوز یک جام داریم که ببریم و در این جام (لیگ برتر) نیز بازنده نیستیم اما تصمیمات خیلی خیلی بد داوران در جام خلیج فارس تیم ما را از قهرمانی دور کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: ۲ بازی پیش از اتمام فصل استحقاق قهرمانی را داشتیم و هیچکس فراموش نمی کند که استقلال قهرمانی را از دست نداد بلکه اشتباهات داوری ما را از آن دور کرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم برای آینده بتوانیم کمک داور ویدیویی داشته باشیم که با این وجود بسیاری از اتفاقات نمی افتد ولی باز هم می گویم که ما قهرمانی را از دست ندادیم بلکه تصمیمات بد داوری ما را از قهرمانی امسال دور کرد.

ساپینتو با تاکید بر نداشتن امکانات سخت افزارهای مورد نیاز، گفت: سه مدیرعامل در طول یک سال برای باشگاه استقلال باورکردنی نیست.

به بازیکنانم افتخار می کنم

وی یادآور شد: فصل فوق العاده ای بود و به بازیکنانم افتخار می کنم، حتی بازیکنان سابق استقلال گفتند چنین شرایطی را هیچ زمان تجربه نکردند و امیدوارم در آینده این باشگاه فوق العاده با هواداران عالی حمایت مالی بهتری شوند تا بتوانیم شرایط تیم های مدعی قهرمانی را داشته باشیم.

در مورد بازی با مس رفسنجان

ساپینتو اضافه کرد: امروز بازی فوق العاده ای برای هواداران بود زیرا ۲ تیم خوب جنگیدند تا ببرند، یکی برای رتبه چهارم و تیم ما نیز هنوز به قهرمانی امیدوار است.

وی افزود: در تمام طول این بازی بهتر بودیم، فرصت زیادی ایجاد کردیم و تیم مس هم موقعیت داشت و یک گل که دریافت کردیم که هنوز نمی دانم چه اتفاقی افتاد که گل خوردیم و این گل طبیعی نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: آن قدر قوی و خوب ظاهر شدیم که روند بازی را عوض کردیم و بازیکنان استقلال به این تیم کمک کردند و بازی را بردند.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال باور دارند که تا لحظه آخر می توانند گل بزنند و سه امتیاز بگیرند و به این روش و باور این تیم افتخار می کنیم.

وی با اشاره به هفته سختی که بازیکنان این تیم پس از تساوی با تیم نفت آبادان گذراندند، گفت: بازیکنان جان خود را برای استقلال می گذارند.

خبر جدیدی از تمدید قراردادم ندارم

ساپینتو در پاسخ به تمدید قرارداد خود با استقلال، خاطرنشان کرد: به نظر من وقتی می خواهید کاری انجام دهید باید سازماندهی و با هماهنگی لازم و در زمان درست صورت بگیرد و این در حالی است که نمی توان با یک مربی که فصل فوق العاده ای را تجربه کرده و سوپرجام گرفته ۲ هفته قبل از فصل تمدید کرد، بلکه برای این کار حداقل ۲ ماه نیاز داریم تا کارها را خوب پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: هفته پیش مسوولان باشگاه استقلال اعلام کردند که می خواهند قرارداد من را تمدید کنند و تا الان خبر جدیدی از آنان ندارم.

وی ادامه داد: برای سازماندهی خوب باشگاه استقلال باید بسیاری موضوعات تغییر کند، برنامه پیشرفت و انتخاب بازیکنان در ۲ هفته شدنی است اما باید این کار را زودتر انجام داد.

ساپینتو افزود: سخت است از الان برنامه برای فصل آینده داشته باشیم اما همین الان هم برای خیلی چیزها دیر است و من هنوز نمی دانم که مدیریت استقلال می ماند یا خیر؟

وی تصریح کرد: باشگاه سطح بالای استقلال نباید چنین شرایطی داشته باشد، من مدتی دریافتی نداشتم و باشگاه به بازیکنان ۶ ماه پرداختی نداشته و اگر بخواهند همچنان از این تیم حمایت نکنند من در این تیم نمی مانم لذا باشگاه باید از این تیم حمایت و کمک کند.

داوری بازی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: به تیم مس رفسنجان احترام می گذارم ولی این تیم در نیمه اول بسیار توپ را نگاه می داشتند.

وی تاکید کرد: به مسوولان این تیم نیز گفتم اگر این کار در نیمه دوم هم تکرار شود دیگر توپ را پس نمی دهیم، در فوتبال نباید برای یک مصدومیت جزیی و کوچک بازی را معطل کرد.

ساپینتو افزود: داوری این دیدار نیز معمولی بود و آنان وظایف خود را جدی انجام داد اما برخی خطاها، خطا نبود اما این بازی اشتباهات داوری اثرگذاری نداشت.

بازی مس رفسنجان و استقلال تهران در هفته ۲۹ رقابت های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک به نفع استقلال خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha