۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۹
کد خبر: 85476134
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تشکیل پرونده قضایی در یک باشگاه فوتبال کرمان؛ احضار پنج نفر

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد و ضمن اعلام تحت تعقیب قرار گرفتن چندمسئول قبلی باشگاه بیان کرد که پنج چهره در این زمینه احضار شده اند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی دوشنبه شب در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان مبنی بر وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه چند نفر از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.
رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: تخلفات صورت پذیرفته مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضایی استان کرمان تشکیل شده بود.
حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: در این رابطه همچنین روز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی برای ادای توضیحات به دستگاه قضایی کرمان احضار و دعوت شده‌اند.
رییس کل دادگستری استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضایی اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جایگاهی برخورد خواهد کرد.
وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از سوی روابط عمومی دادگستری استان اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا برخی منابع خبری محلی طی روزهای اخیر اعلام کرده بودند که دادگاه مربوط به این افراد مرتبط به باشگاه مس رفسنجان تشکیل شده و پای چند نفر از فدراسیون فوتبال نیز در این زمینه در میان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha