جدال سرنوشت‌ساز بهترین‌های خط دفاعی و هجومی لیگ برتر در سرزمین مس

کرمان- ایرنا- تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران در شرایطی برای یک جدال سرنوشت‌ساز مقابل هم حاضر می‌شوند که به ترتیب برترین خط دفاعی و هجومی لیگ برتر را در اختیار دارند.

به گزارش ایرنا، تا ساعاتی دیگر ورزشگاه شهدای مس میزبان یک بازی از هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال کشور یعنی تقابل مس رفسنجان به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ با استقلال تهران برترین خط هجومی لیگ است.

سرنوشت‌ساز بودن این جدال از این حیث است که رفسنجانی‌ها در تقابل رده های چهارم تا ششم جدول لیگ برتر برای جایگاه چهارمی و کسب سهمیه آسیایی به سه امتیاز حساس این مسابقه نیاز مبرم دارند و استقلالی ها نیز در تقابل سه تیم صدر جدول هنوز امید قهرمانی را روی کاغذ جست و جو می کنند و شکست هر یک از این تیم ها در این مسابقه یعنی بر باد رفتن این آرزوهایشان.

جدال سرنوشت ساز بهترین خط دفاعی و هجومی لیگ برتر در سرزمین مس

این بازی هیجان انگیز تقابل اندیشه‌های ۲ مربی را به تصویر می‌کشد، محمد ربیعی نماد آرامش و مربی جنجال آفرین استقلال؛ و رفسنجانی ها در شرایطی پا به این مسابقه می گذارند که توانسته اند موجی از همدلی در استان کرمان ایجاد کنند تا با روحیه مضاعف به این رقابت برسند.

می‌توان گفت که رفسنجانی ها می‌توانند روی این بازی حسابی ویژه باز کنند، بازیکنان این تیم در آستانه بازی با استقلال میزبان استاندار کرمان و سایر مسوولان بودند.

طی روز گذشته محمد مهدی فداکار به عنوان نماینده عالی دولت در استان پشتیبانی تمام و کمال خود را از موفقیت این تیم اعلام و اظهار امیدواری کرد که پرچم استان کرمان و شهرستان رفسنجان در مسابقات آسیایی به اهتزاز در خواهد آمد و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

جدال سرنوشت ساز بهترین خط دفاعی و هجومی لیگ برتر در سرزمین مس

روحیه مضاعف حاکم در رختکن مس های رفسنجان، هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده و از ساعاتی قبل همه آمده اند تا در ورزشگاه تیم خود را حمایت کنند.

جدال سرنوشت ساز بهترین خط دفاعی و هجومی لیگ برتر در سرزمین مس

یکی از ایرادهایی که گاها به تیم مس رفسنجان گرفته شده بود، استفاده نکردن از بازیکنان بومی است که کادر فنی این تیم با به زمین فرستادن دومین رفسنجانی خود در بازی هفته گذشته، از محمد اکبری به‌عنوان بازیکن خوب رفسنجانی در زمین رونمایی کرد و نشان داد که مس در این روزها رفسنجانی تر از گذشته است.

تیم فوتبال مس رفسنجان تا اینجای کار فقط ۱۲ گل دریافت کرده و ۲۷ گل به ثمر رسانده که بهترین خط دفاعی جام خلیج فارس را در اختیار دارد اما استقلالی ها در ۲۸ بازی این فصل خود ۴۳ بار موفق به گلزنی شدند و ۲۰ بار هم دروازه خود را باز شده دیدند که بهترین خط هجومی لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

استقلال در این مسابقه سه بازیکن از جمله روزبه چشمی را به علت محرومیت، سید ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند هافبک این تیم را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

در سوی دیگر زمین شاگردان محمد ربیعی نیز از سه بازیکن از جمله رامتین سلیمان زاده میثم تیموری و متین کریم‌زاده به علت مصدومیت محروم مانده اند.

از طرف دیگر مسابقات تیم های مس رفسنجان و استقلال تهران در لیگ برتر میانگین ۲.۷۵ گل در هر بازی را نشان می دهد و امروز نیز در صورت تکرار روند گذشته بازی جذاب و تماشاگر پسندی را شاهد خواهیم بود.

مس رفسنجان در پنج بازی پایانی خود نیز سه برد و ۲ شکست داشته و استقلال تهران صاحب سه برد، یک شکست و یک تساوی است اما رفسنجانی ها با برد چهار بر صفر هفته گذشته خود مقابل ملوان بندر انزلی، به نظر می رسد با روحیه بالا به این مسابقه گام بگذارند.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران از ساعت ۱۸ عصر امروز در ورزشگاه شهدای مس مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند و نتیجه این مسابقه تا سطح زیادی این تیم ها را به اهداف خود در لیگ برتر امسال نزدیک می کند و فقط باید نشست و دید که خطوط مستحکم دفاعی مس رفسنجان یا خط حمله زهردار استقلال در این بازی چه نتیجه ای رقم می‌زنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha