سه بازیکن مس رفسنجان به بازی مقابل استقلال نرسیدند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این تیم سه بازیکن از جمله رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری و متین کریم زاده را به دلیل مصدومیت برای بازی مقابل استقلال در اختیار ندارد اما محرومیت ۲بازیکن مس تمام شده است.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس رفسنجان و استقلال تهران در هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال کشور افزود: پنج بازیکن خود را به علت محرومیت و مصدومیت در بازی هفته گذشته مقابل ملوان بندرانزلی در اختیار نداشتیم و از این تعداد شیمبا و فرشید باقری به بازی فردا می‌رسند.

وی با بیان اینکه مصدومیت جزئی برای شیمبا در بازی با مس کرمان ایجاد شد که روند او اکنون رو به بهبود است، اظهارکرد: رامتین سلیمان زاده همچنان مصدوم است و به بازی فردا نخواهد رسید.

انگیزه بالای ۲ تیم برای پیروزی

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اعلام احترام به مجموعه تیم، باشگاه و هواداران استقلال تهران گفت: هر ۲ تیم انگیزه بالایی برای برد در بازی فردا دارند.

وی ادامه داد: ما هم پس از بازی گذشته مقابل ملوان بندر انزلی، خودمان را به لحاظ فنی و ذهنی برای رویارویی با استقلال ریکاوری کردیم و اکنون آمادگی کامل برای این بازی داریم.

ربیعی عنوان کرد: فکر می کنم روند و اتفاقات بازی مقابل استقلال تماشاگرپسند باشد زیرا هر ۲ تیم جزو تیم‌های پایبند به اصول تهاجمی و تدافعی هستند و ۲ تیم در تلاشند که کیفیت خوبی از بازی خود ارایه کنند.

باید تمام تمرکزمان روی بازی استقلال باشد

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود در بازی آخر در رفسنجان اتفاقاتی بیفتد و با توجه به امکان گرفتن سهمیه آسیایی توسط این تیم، مطالبه عموم مردم رفسنجان و جامعه رسانه این است که برای یک فصل دیگر در تیم مس بمانید، گفت: از مردم و اهالی رسانه تشکر می کنم اما باید تمام تمرکز ما به انجام بازی با استقلال باشد.

وی تصریح کرد: هر زمان که در مورد رفتن صحبت کردم، چندین برابر گذشته برای مجموعه تیم مس رفسنجان انرژی گذاشتم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز به نشست خبری نرسید، استقلالی‌ها عصر امروز از فرودگاه مهرآباد، پایتخت را به مقصد رفسنجان ترک کردند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران از ساعت ۱۸ روز جمعه در هفته ۲۹ رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و شرایط ۲ تیم در حالی است که استقلال برای قهرمان و گل گهر سیرجان برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند.

طی روزهای گذشته برخی رسانه ها از احتمال پیوستن محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به گل‌گهر سیرجان خبر دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha