سرمربی مس رفسنجان: هرکاری توانستم برای تیم انجام دادم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه در مدت سرمربی‌گری‌ام هرکاری که توانستم برای این تیم انجام دادم، گفت: طی مدت مربیگری ام ارتباطات ۲ سویه با مردم رفسنجان و باشگاه مس داشتم و به میزانی که تلاش کردم، آنها هم حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری خود پس از دیدار با تیم فوتبال استقلال تهران، افزود: چهار سال خوب را در مس رفسنجان گذراندم و هر سال رتبه این تیم در جدول بالاتر آمد و این انتظار مردم را از جانب یک سرمربی برآورده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: اگر این تیم می خواهد با باشگاه های بزرگ و با اصالت نظیر پرسپولیس، تراکتور، گل گهر، فولاد، استقلال و سپاهان رقابت کند بایستی در تمامی حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری به تیم خود برسد.

وی افزود: به لحاظ امتیازی و رتبه در فصل جاری رشد کردیم هر چند نقدهایی به این تیم وارد است که با جان و دل آن را می پذیرم اما دوست دارم مردم از من و تیمم رضایت داشته باشند.

ربیعی یادآور شد: ۲ سال در چمن مصنوعی بازی کردیم، یک سال در سرچشمه بودیم و چمن امسال هم کیفیت بالایی نداشت اما امکانات باشگاه مس رفسنجان رو به پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه تیم ما امروز یک بازی خوب و جذاب و با سرعت بالا را در برابر تیم تهرانی خود ارایه داد، افزود: فکر کنم که یک یا ۲ موقعیت گلزنی پس از گل اول داشتیم که آنها را از دست دادیم و بازیکنان مس نشان دادند که روی ضربات ایستگاهی خوب هستند اما گلی که در ضربه ایستگاهی خوردیم، حاصل اشتباه بازیکنانمان بود.

وی اضافه کرد: پنج دقیقه پس از گلزنی باید تمرکز پیدا می کردیم تا روند بازی به حالت عادی خود برگردد اما در همین دقایق گل خوردیم، گل اول برروی صحنه مشکوک به خطا اتفاق افتاد.

ربیعی با بیان اینکه موقعیت های خوبی در حالت یک به یک و دو به یک با حریف داشتیم، عنوان کرد: یک بازی خوب، با سرعت بالا را شاهد بودیم و به تیم استقلال و بازیکنان خودمان برای تلاششان در این بازی خسته نباشید می گویم.

۱۵ امتیاز بخاطر اشتباهات داوری را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: تیم ما ۱۵ امتیاز از اشتباهات داوری از دست داد تا جایی که اگر حتی پنج امتیاز آن به تیم بازگردانده می شد، الان شاهد دگرگونی این تیم بودیم.

وی یادآور شد: این اشتباهات در دیگر تیم ها به این میزان نبوده و به همین لحاظ نیازمندیم به گونه ای برخورد شود که داوران بهتری برای دیدارهای مس رفسنجان تعیین شود.

ربیعی افزود: مهدی سیدعلی، داور امروز به جز در یک صحنه در تمامی مدت بازی نزدیک قضاوت خوبی را داشت.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ۲۹ لیگ برتر عصر جمعه با نتیجه ۲ بر یک بر تیم فوتبال مس رفسنجان غلبه کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha