۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجتمع‌های قضایی شمال استان اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اردبیل از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجتمع‌های قضایی مناطق شمال این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین کثیرلو روز پنجشنبه در بازدید از دادگاه اصلاندوز مغان اظهار کرد: این اعتبار بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مابین قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی برای تعمیر و تکمیل و بهسازی دادگستری‌ها و توسعه مراکز حل اختلاف حوزه‌های قضایی پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز، جعفر آباد و مغانسر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی خوبی بین مسئولان قضایی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، گفت: باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی در محرومیت‌زدایی منطقه و فراهم کردن بسترهایی برای پیشرفت و توسعه منطقه استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به گستردگی و افزایش جمعیت منطقه و نیز برای جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی برای شهروندان به لحاظ دریافت خدمات قضایی باید نسبت به تبدیل بخش‌ها به دادگستری و توسعه حل اختلاف اقدامات جدی‌تری صورت گیرد تا مردم دسترسی راحتتری به مراجع قضایی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به مرزی بودن منطقه و وجود حساسیت‌های خاص مناطق مرزی در استان اردبیل از نیروی انتظامی و مرزبانی به لحاظ تامین امنیت در این مناطق قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha