۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85477960
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پرونده ۶۹۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در پارس‌آباد به تایید نهایی رسید

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی پرونده ۶۹۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پارس‌آباد مغان خبر داد.

محبوب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر از کل ثبت‌نام‌کنندگان طرح نهضت ملی مسکن ۶۳۳ نفر آورده اولیه خود را واریز کردند و برای ۶۳۱ متقاضی مسکن تخصیص پروژه هم انجام شد.

وی از تامین زمین برای ۷۰۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد فونداسیون ۶۳۲ واحد مسکونی به اتمام رسیده و احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در مرحله سازه و عملیات ساختمانی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح دیگر واحدهای احداثی مسکن شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد و افزود: ۱۲۰واحد مسکونی در دست احداث در مرحله نازک‌کاری و اجرای نما قرار دارد و در صورتی که متقاضیان آورده‌های خود را زودتر تکمیل کنند روند ساخت با سرعت بیشتر انجام شده و پروژه در سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدری اظهار کرد: ۳۶۰ واحد دیگر هم در این شهر در مرحله اجرای اسکلت بوده و فونداسیون ۱۵۲ واحد نیز به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان پارس‌آباد مغان افزود: ۴۸۳ متقاضی در این طرح ثبت‌نام کردند که در صورت تامین زمین در شهر جعفرآباد این واحدها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح آخرین وضعیت پیشرفت پروژه احداث ساختمان اداری فرمانداری شهرستان پارس‌آباد پرداخت و گفت: دیوارچینی ساختمان اداری جدید فرمانداری این شهرستان به اتمام رسیده و در مرحله نازک‌کاری و اجرای نما قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به احداث کتابخانه در پارس‌آباد اظهار کرد: عملیات اسکلت و سقف کتابخانه این شهرستان به پایان رسیده و در مرحله دیوارچینی و عایق‌کاری پشت‌بام قرار دارد.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha