۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85493664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۲ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

اردبیل-ایرنا- معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت نزدیک به ۲ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های ارتباطی استان اردبیل خبرداد و گفت: این میزان هفت درصد از کل تردد در راه‌های استان را شامل می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا منصور نجفقلی‌زاده در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا اظهار کرد: در ۲ ماه گذشته ۸۴ هزار و ۳۱۶ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران- قره آغاج،۵۶ هزار تردد در محور مشگین شهر- کنگرلو و۶۶هزار و۳۷۷ تردد تخلف در محور جعفرآباد –بیله‌سوار ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل همچنین از ثبت ۱۷۱ هزار و ۴۳۲ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد و افزود: ۳۸ هزار و۱۲۲ تردد در محور آستارا- اردبیل،۱۸ هزار و۵۰۹ تردد در محور اردبیل- سرچم و۱۴هزار و۶۱۳ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل-آبی بیگلو به ثبت رسیده است.

طبق اظهارات نجفقلی‌زاده در ۲ ماه اخیر سه میلیون و۵۸۰ هزار و۵۰۴ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

وی یادآورشد: ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل نصب شده و رفتارهای ترافیکی شهروندان از این طریق نظارت و رصد می‌شود.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل سرعت متوسط در راه‌های استان را ۷۷ کیلومتر ذکر کرد و به رانندگان توصیه کرد برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha