حدود ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی تملیکی در مزایده عرضه می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: حدود ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی تملیکی که در انبارهای چهار استان کشور وجود دارد، در ۲ مزایده خرداد امسال عرضه خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، سیدعبدالمجید اجتهادی در سفر به آذربایجان غربی ضمن بازدید از گمرک بازرگان و ماشین آلات راهسازی مانده در این گمرک در جمع رسانه‌ها افزود: این ماشین آلات در انبارهای استان‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان غربی وجود دارد.

وی اضافه کرد: آنچه از این دستگاه‌ها متروکه می‌شود، نیاز به مجوز کمیسیون ماده یک داشت که با پیشنهاد دولت و آنچه در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شد، مشکل تعیین تکلیف این نوع اقلام رفع می‌شود و برابر حکم بودجه در نخستین مزایده الکترونیکی این سازمان که در خرداد ماه برگزار می‌شود، تعیین تکلیف خواهد شد.

اجتهادی ادامه داد: در خرداد ماه، ۲ مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۸ عادی و مزایده ۵۷۸ فوق العاده برای ماشین آلات راهسازی برگزار می‌شود تا هر چه سریعتر این کالاها پیرو وعده داده شده مبنی بر تعیین تکلیف، به سرانجام برسد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: صاحبان کالا ها می‌توانند از طریق مزایده الکترونیکی سراسری پیشنهاد قیمتی خود را مطرح و برنده مزایده شوند.

۹۰ دستگاه ماشین راهسازی، ۱۲۰ دستگاه کشنده و ۱۸ چاپر کشاورزی از سوی گمرک به این اداره کل اموال تملیکی استان آذربایجان غربی به منظور فروش در قالب مزایده الکترونیکی اعلام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha