۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85098483
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

متهم فراری حمل ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه دستگیر شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهم متواری تحت تعقیب به جرم حمل ۱۱۰ کیلو تریاک با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار«علی اکبر جاویدان» عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از درخواست مقامات قضائی از ماموران پلیس در خصوص دستگیری یکی از متهمان جرایم مواد مخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران کرمانشاه تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله چمن شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی دستگیر کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه متهم به اتهام حمل ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تحت تعقیب قرار داشته است، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۶۶ فقره سرقت در کرمانشاه

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته ( یک شنبه -۱۰ اردیبهشت) موفق به کشف ۶۶ فقره سرقت و دستگیری ۲۷ سارق شدند.

بیشترین سرقت های کشف شده مربوط به وسایل و قطعات داخل خودرو با ۱۲ فقره و کابل برق و تجهیزات مخابراتی با ۱۱ فقره می باشد.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته چهار دستگاه خودرو سرقتی در کرمانشاه و اسلام آباد غرب و یک دستگاه موتورسیکلت در کرمانشاه کشف شد.

طی این مدت و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه ،اسلام آباد غرب ،قصرشیرین ،جوانرود ، سنقر ، کنگاور و پلیس آگاهی ۲۷ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۶ کیلو گرم مواد مخدر در هرسین

ماموران انتظامی هرسین موفق به کشف ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر گل شدند.

در پی اطلاع ماموران کلانتری ۱۱ هرسین از فعالیت شخصی در خصوص توریع و نگهداری مواد مخدر در یکی از محلات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل توزیع مواد مخدر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را از منزل وی به عمل آوردند.

در بازرسی های صورت گرفته ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر از نوع گل کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در جوانرود

ماموران انتظامی جوانرود در عملیاتی موفق به کشف ۳۳ دستگاه جارو برقی قاچاق و وسایل جانبی آن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

ماموران پلیس آگاهی جوانرود حین گشتزنی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و در حالی که قصد توقف آن را داشتند راننده با بی اعتنایی به فرمان ایست پلیس، اقدام به فرار کرد.

ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب خودرو متواری پرداخته و پس از طی مسافتی آن را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۳۳ دستگاه جاروبرقی و تعدادی لوازم و وسایل جانبی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۸ فقره سرقت در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان و دستگیری یک سارق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: پس از چند مورد سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کنگاور با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حق جویان ادامه داد: متهم در بازجویی ها به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری عاملین تیراندازی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع دو مورد تیراندازی در محله آناهیتا وشهرک معلم گفت: با تلاش ماموران ۲ نفر ازعاملین اصلی این حادثه دستگیر شدند.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ۲ مورد تیراندازی در محله آناهیتا و شهرک معلم کرمانشاه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شده و در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده انگیزه خود را از این کار اختلاف شخصی با افراد شاکی عنوان کردند، افزود: این افراد برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha