اخبار پلیس کرمانشاه؛ از دستگیری تماشاگران پرخاشگر تا کشف اسکناس‌های قلابی در پژو پارس

کرمانشاه - ایرنا - کشف اسکناس‌های قلابی در خودرو پژو پارس، دستگیری عاملان تیراندازی شهرستان‌های کرمانشاه و قصرشیرین، کشف ۴۰ فقره سرقت، دستگیری سارق مغازها، کشف ۱۶ تن کودشیمیایی احتکار شده و دستگیری تماشاگران پرخاشگر فوتبال از جمله اقدامات ماموران انتظامی استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا؛ ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به کشف تعداد زیادی اسکناس تقلبی در یکی از محلات شهر شدند.

پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر استفاده از اسکناس تقلبی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان پس از حضور در محل و شناسایی خودرو مذکور ، پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کرده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۵۲۴ قطعه اسکناس یک میلیون ریالی، ۹ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی، ۵ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری و ۳ قطعه اسکناس ۵ هزار روپیه ای که همگی تقلبی بودند، کشف شد.

در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون و نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون ۲۲۵ طاقه پارچه، ۹۶۰ ثوب پوشاک زنانه، ۷۲ کیلوگرم نسکافه و قهوه و ۶۰ عدد شربت انرژی زا و در بازرسی از وانت نیسان هم ۷۰ حلقه لاستیک خودرو قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

دستبند پلیس کرمانشاه بر دستان ۲۸ سارق

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه - ۲۰ فروردین) موفق به شناسایی و دستگیری ۲۸ سارق شدند.

این ۲۸ ساق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، صحنه، سنقروکلیایی و کنگاور دستگیر شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۴۰ فقره سرقت نیز کشف شد که بیشترین کشفیات مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۱۶ فقره و قطعات و محتویات خودرو با ۱۳ فقره بوده است.

در این مدت و با تلاش ماموران یک فقره سرقت منزل در قصرشیرین، یک فقره سرقت مغازه در کرمانشاه و یک دستگاه خودرو مسروقه در کرمانشاه کشف شد.

عاملان تخریب صندلی های سالن ورزشی در جوانرود دستگیر شدند

با تلاش ماموران انتظامی جوانرود، پنج نفر از عاملان تخریب صندلی های سالن ورزشی این شهر دستگیر شدند.

پس از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن شهید چمران شهر جوانرود، چند نفر از تماشاگران حاضر در محل اقدام به برهم زدن نظم سالن و شکستن تعدادی از صندلی ها کرده و متواری شدند.

ماموران کلانتری مرکزی جوانرود با دریافت گزارش اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی این افراد آغاز و توانستند با کارهای اطلاعاتی ۵ جوان ۲۰ تا ۲۶ ساله را در این زمینه دستگیر کنند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در حال رسیدگی می باشد.

عامل تیراندازی در شهرستان قصرشیرین دستگیر شد

ماموران پلیس قصرشیرین در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی منجر به خسارت در این شهرستان شدند.

پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به خسارت مالی به سمت یک واحد مسکونی در قصرشیرین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی عامل تیراندازی را در بازارچه مرزی پرویزخان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۶ تن کود شیمیایی احتکار شده در روانسر

سرپرست فرماندهی انتظامی روانسر از کشف ۱۶ تن کود شیمیایی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «احمد رستمی» اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عموم روانسر پس از اطلاع از احتکار کود شیمیایی در یکی از روستاهای این شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

رستمی با اشاره به کشف ۱۶ تن کودشیمیایی احتکاری در این شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال خاطرنشان کرد: یک نفر در این راستا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه

عامل تیراندازی منجر به جرح در محدوده قزانچی با تلاش ماموران این پاسگاه دستگیر شد.

پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در قزانچی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پاسگاه قزانچی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی در محل شده و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

سارق مغازه های کرمانشاه توسط پلیس آگاهی دستگیر شد

ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق که اقدام به ۱۲ فقره سرقت از مغازه های کرمانشاه کرده بود، شدند.

ماموران پلیس آگاهی پس از ارجاع پرونده ای مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از مغازه های کرمانشاه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران در این راستا و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی حساب شده وی را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ۱۲ فقره سرقت با شگرد دیلم زنی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سارقان قطعات و محتویات خودرو در دام پلیس کرمانشاه

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیات هایی جداگانه موفق به دستگیری ۳ سارق و کشف ۲۶ فقره سرقت از آن ها شدند.

پس از وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در همین راستا ماموران کلانتری های ۱۹ طاقبستان در عملیات هایی جداگانه موفق به شناسایی ۳ سارق حین سرقت در محله بلوار و و باغ ابریشم شده و به سرعت نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha