۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبر: 85085510
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶ کیلوگرم تریاک و ۳ هزار قرص روان گردان در کرمانشاه

کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته ۲۸تن آرد و شکر غیر بهداشتی، ۲۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق، ۶ کیلوگرم تریاک و بیش از سه هزار و ۷۰۰ حبه قرص روانگردان در استان کشف کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان از کشف حدود ۲۸ تن آرد و شکر غیر بهداشتی احتکاری به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در یکی از محلات شهر خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی آرد و شکر احتکاری در یک سوله، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱مرکز با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی سوله مذکور در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در بازرسی های انجام شده ۳۸۴ کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد و ۲۷۶کیسه ۵۰ کیلویی شکر احتکاری به وزن ۲۷ تن و ۷۲۰ کیلوگرم و به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه آرد و شکر کشف شده به صورت غیر بهداشتی احتکار شده بود از پلمپ سوله مذکور با هماهنگی دستگاه قضائی خبر داد.

دستگیری سارق کابل برق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق کابل و سیم برق در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب هفت فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۳تعاون در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب هفت فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق حرفه ای منزل در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علی عزیزیان » اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر هرسین رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد در زندان به سر می برد

رییس پلیس هرسین در ادامه گفت : با هماهنگی مقام قضایی، متهم مذکور در اختیار پلیس آگاهی هرسین قرار گرفته و رد بازجویی ها به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

کشف بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ حبه قرص روانگردان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، سه هزار و ۷۲۰ حبه قرص روانگردان در مرکز استان کشف شد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبنی بر توزیع قرص های روانگردان در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل عامل توزیع کننده قرص های روانگردان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه در بازرسی های انجام گرفته سه هزار و ۷۲۰ حبه قرص روانگردان و غیرمجاز کشف شد، افزود: دراین راستا پرونده تشکیل برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

۲۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور کشف شد

ماموران انتظامی کنگاور در عملیاتی موفق به کشف ۲۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان شدند.

ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۲۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف آرد قاچاق در پاوه

ماموران انتظامی پاوه در عملیاتی موفق به کشف ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال شدند.

ماموران یگان امداد پاوه حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی جمعا به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم و به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف حدود ۶ کیلوگرم تریاک در کنگاور

ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور در عملیاتی موفق به کشف ۵ کیلو و ۹۷۰ گرم ماده مخدر تریاک شدند.

ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژوپارس مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی های انجام گرفته از این خودرو ۵ کیلو و ۹۷۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

در این راستا ۲ نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

دستبند پلیس کرمانشاه بر دستان ۳۴ سارق

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه - ۲۷ فروردین) موفق به دستگیری ۳۴ سارق شدند.

این ۳۴ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و کنگاور دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۶ فقره سرقت کشف شد که بیشترین آن مربوط قطعات و محتویات خودرو ۱۷ فقره و کابل و تجهیزات انتقال برق با ۶ فقره بوده است.

در این مدت و با تلاش ماموران یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت مغازه در کرمانشاه، ۳ دستگاه خودرو مسروقه در کرمانشاه و صحنه و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در صحنه، کرمانشاه و کنگاور کشف شد.

اعمال محدودیت ترافیکی روز ارتش در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان گفت: به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و اجرای رژه خودرویی در کرمانشاه، محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: در راستای کنترل ترافیک و ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم رژه نیروهای مسلح، طرح محدودیت تردد از ساعت۷صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین تا پایان مراسم رژه اعمال خواهد شد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی در بزرگراه امام خمینی (ره) از میدان شهدا تا تقاطع بلوار شهید غیرتمند (بلوار حافظیه) در هردو مسیر رفت و برگشت اجرا و تا پایان مراسم از تردد وسایل نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: با توجه به بازبودن مدارس و ترافیک صبحگاهی از همشهریان تقاضا داریم سفرهای درون شهری خود را با درنظر داشتن محدودیت های ترافیکی در بزرگراه امام خمینی برنامه ریزی و مدیریت کرده و از مسیرهای جایگزین در بلوار شهید بهشتی و بزرگراه امام حسین (ع) استفاده نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha