برخورد قاطع پلیس با سارقان/ دستگیری عامل تیراندازی شهرک زین العابدین کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- ماموران انتظامی کرمانشاه طی روزهای اخیر توانستند ۱۱۵ سارق را دستگیر، حدود ۱۹۰ مورد سرقت را کشف، عامل تیراندازی در شهرک زین العابدین کرمانشاه را دستگیر، ۳۲۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی را کشف و کالاهای مختلف قاچاق را در ایستگاههای ایست وبازرسی کشف کنند.

رییس پلیس آگاهی کرمانشاه شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مبارزه بامالخران و صنوف متخلف توسط کاراگاهان پلیس آگاهی در سطح استان به مدت ۳ روز انجام شد.

سرهنگ علی کرمی خاطرنشان کرد: در مدت اجرای این طرح ۳ روزه ۳۹ فقره سرقت منزل، ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۷ فقره سرقت اتومبیل و ۷ فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

وی اضافه کرد: کشف ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو، ۸ فقره قطعات خودرو و ۳ فقره کش رو زنی کشف شد.

رییس پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان با اشاره به کشف ۵۹ فقره سایر سرقت ها، گفت: در این راستا ۸۵ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۳۱ سارق طی ۴۸ ساعت اخیر در کرمانشاه

ماموران انتظامی استان در ۴۸ ساعت گذشته (۲۴ و ۲۵ فروردین) موفق به شناسایی و دستگیری ۳۱ سارق شدند.

این ۳۱ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، هرسین و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و دستگیر شدند.

در ۴۸ ساعت گذشته همچنین ۷۰ فقره سرقت نیز کشف شد که بیشترین کشفیات مربوط به قطعات و محتویات خودرو با ۴۴ فقره و خودرو با ۹ فقره بوده است.

طی این مدت و با تلاش ماموران، یک فقره سرقت منزل در اسلام آبادغرب و یک دستگاه موتورسیکلت نیز در سنقروکلیایی کشف شد.

عامل تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شد

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در مرکز استان شدند.

پس از وقوع یک مورد تیراندازی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری دولت آباد با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی در شهرک زین العابدین شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در منزلش دستگیر کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و فرد دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲ هزارو لیتر سوخت قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ هزارو ۷۹۵ لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق به ارزش ۴۹۵ میلیون و ۹۰۰هزار ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فضل اله پرنو» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودروهای عبوری به ۸ دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲ هزار و ۷۹۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین به ارزش ۴۹۵ میلیون و ۹۰۰هزار ریال کشف کردند.

سرهنگ پرنو در پایان از دستگیری ۸ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۲۳ تن نهاده دامی قاچاق در کنگاور

کرمانشاه -فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ۲۳ تنی ذرت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان "کنگاور" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۲۳ تن ذرت قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲۵ فقره سرقت در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای در شهرستان کنگاور و کشف ۲۵ فقره سرقت از وی خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت سیم برق و مخابرات در سطح شهرستان کنگاور، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات، در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سردار جاویدان در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: طرح های ویژه مبارزه با سرقت و برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران در سال جاری نیز ادامه پیدا می کند.

دستگیری سارق معابر واماکن در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق معابر و اماکن و کشف ۱۰ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس در این شهر خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت مشاعات ساختمان و اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷بعثت حین گشت زنی در سطح حوزه به یک نفر که در حال سرقت بود برخورد و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت از معابر واماکن در سطح شهر کرمانشاه، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۳۲۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی در کنگاور

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۲۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی در کنگاور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «جمال سلمانی» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۵۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار تومانی، ۴۶۰ قطعه اسکناس ۵۰ هزار تومانی و ۴۰۰ قطعه اسکناس ۱۰ هزار تومانی جمعا به مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار سلمانی در پایان از دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha