کامیون حامل مواد مخدر با پیگیری پلیس کرمانشاه در یزد توقیف شد

کرمانشاه – ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: با تلاش و کارهای اطلاعاتی ماموران پلیس کرمانشاه ۵۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در استان یزد کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «سمین فلاحی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون از غرب کشور در پوشش بار صیفی جات اقدام به انتقال مواد مخدر به سایر استان ها می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند کامیون مذکور پس از بارگیری هندوانه قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر به یزد را دارد که بلافاصله موضوع به پلیس این استان اطلاع داده شد.

سرهنگ فلاحی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز یزد نیز با دریافت این گزارش موفق به توقیف کامیون حامل مواد در ایستگاه بازرسی شده و نسبت به بازرسی های لازم اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: در این بازرسی ها ۵۱ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و تیراندازی در کرمانشاه

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از روستاها شدند.

پس از وقوع نزاع و درگیری در روستای بیجانه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه چالابه قرار گرفت.

ماموران این پاسگاه پس از حضور در محل درگیری ضمن پایان دادن به آن موفق به دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع منجر به تیراندازی شدند.

در این راستا یک دستگاه خودرو وانت که در درگیری تخریب شده بود نیز توقیف و پرنده ای تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

کشف ۲۱ راس احشام قاچاق در شهرستان ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی ازکشف ۲۱ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ «شهرام کسانی» اظهار داشت: مأموران یگان امداد ثلاث باباجانی حین گشت زنی در روستای "گوگرد" به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۱ راس احشام گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ کسانی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف بیش از ۸ تن کود شیمیایی احتکاری در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف ۸ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «نوذر شاه حسینی» اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی سرپل ذهاب پس از اطلاع از احتکار کود شیمیایی در یکی از محله های این شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

شاه حسینی با اشاره به کشف ۸ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کودشیمیایی احتکاری در این شهرستان به ارزش ۵۰۰ ریال، خاطرنشان کرد: یک نفر در این راستا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۴ حلقه رینگ اسپرت خودرو و ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ «احمد رستمی» اظهار داشت: ماموران یگان امداد روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۱۴ حلقه رینگ خودرو، یک دستگاه ماشین لباسشویی و ۱۰ دستگاه سرخ کن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف ۲ هزار و ۶۴۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

ماموران پلیس امنیت عمومی، یگان امداد و پاسگاه آقا برار قصرشیرین حین گشتزنی های هدفمند حوالی بازارچه پرویزخان به یک دستگاه تریلی و ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام شده از کامیون و موتورسیکلت های توقیفی، ۲ هزار و ۶۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

در این راستا ۳ نفر دستگیر و پرونده هایی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

کشف ۵۰ فقره سرقت و دستگیری ۱۹ سارق در کرمانشاه

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (شنبه - ۹ اردیبهشت) موفق به کشف ۵۰ فقره سرقت و دستگیری ۱۹ سارق شدند.

بیشترین سرقت های کشف شده مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۲۰ فقره و قطعات و محتویات خودرو با ۵ فقره بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳ فقره سرقت منزل در هرسین، یک فقره سرقت مغازه در دالاهو و چهار دستگاه خودرو مسروقه در کرمانشاه و جوانرود کشف شد.

طی این مدت و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، صحنه، کنگاور و هرسین ۱۹ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارقان کابل برق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲سارق کابل وسیم برق در مرکز استان و اعتراف آن ها به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ سارق شده و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۴فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha