سارقی که سرقت‌هایش را به پلیس گزارش می‌داد دستگیر شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری سارقی خبر داد که پس از ارتکاب سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق برای رد گم کنی موضوع سرقت را به پلیس گزارش می‌کرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی عزیزیان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در شهرستان هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع یک مورد سرقت تجهیزات دکل مخابراتی از اپراتورهای تلفن همراه روستایی، ماموران پاسگاه "پریوه" بلافاصله به محل اعزام شدند که یک نفر به ماموران مراجعه و خود را تکنسین تعمیر و نگهداری معرفی و عنوان کرد از دکل مخابراتی روستای مذکور اقلامی به سرقت رفته است.

سرهنگ عزیزیان افزود: با هوشیاری و زیرکی مامورین انتظامی هرسین و طی استعلام از شماره ملی تماس گیرنده مشخص شد وی دارای سابقه دستگیری به خاطر سرقت بوده و قبلا نیز چندین فقره سرقت را به پلیس منعکس کرده است.

رئیس پلیس هرسین خاطرنشان کرد: با بررسی های بیشتر و همچنین بازرسی از داخل خودرو نامبرده، تمام اقلامی که اعلام سرقت شده بود کشف گردید.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: تحقیق و بازجویی از سارق حرفه ای که قصد گمراه کردن ماموران را داشت ادامه دارد.

دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری ۲ سارق قطعات و محتویات خودرو در این شهرستان و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «هوشنگ مبارکی» اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ سارق شده و در عملیاتی آن ها را دستگیر کردند.

مبارکی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۵فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف خودرو حامل قاچاق در گیلانغرب

جانشین فرمانده انتظامی گیلانغرب از توقیف یک دستگاه خودرو حامل لوازم بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش گواور حین گشتزنی در شهر سرمست به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ «اسفندیار زینی» اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته ۳۰ هزار و ۱۵ عدد صابون قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

زینی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۷۱ فقره سرقت در کرمانشاه

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت) موفق به کشف ۷۱ فقره سرقت شدند. بیشترین سرقت های کشف شده مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۴۲ فقره و قطعات و محتویات خودرو با ۸ فقره بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۷ دستگاه خودرو مسروقه در کرمانشاه، کنگاور و صحنه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کنگاور کشف شد.

طی این مدت و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، کنگاور و ماموران پلیس آگاهی ۲۰ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۵۰ تن شکر احتکاری در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰ تن شکر احتکاری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کنگاور از احتکار مقدار زیادی کالای اساسی در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی کنگاور با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۵۰ تن شکر احتکاری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۲ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha