عاملان تیراندازی در کرمانشاه به دام پلیس افتادند

کرمانشاه – ایرنا – رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ عامل تیراندازی و زورگیری در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش پلیس کرمانشاه، سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در حوزه کلانتری ۲۲ ظفر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی پاتوق ۲ عامل تیراندازی که سابقه زورگیری نیز داشتند در حوالی طاقبستان شده و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند.

حیدری از کشف یک تیغه چاقو و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت از افراد دستگیر شده، گفت: این افراد برای صدور احکام تحویل مراجع قضائی شدند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اعلام خبری از کشف مواد مخدر اظهار داشت: بلعیدن هروئین توسط یکی از خرده فروشان مواد مخدر به قیمت جان او تمام شد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور فرد مشکوکی با احتمال بلعیدن مواد مخدر در یکی از بیمارستان های مرکز استان، ماموران کلانتری ۲۳ تعاون به این مرکز درمانی اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده توسط ماموران مشخص شد این فرد از چند روز قبل از ناحیه معده و روده دچار ناراحتی و درد شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بوده که پس از اقدامات پزشکی و جراحی ۵۱ بسته هروئین به وزن ۵۷۰گرم از معده این فرد خارج شد.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه این فرد جان خود را از دست داد، یادآور شد: در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در دست بررسی قرار دارد.

طرح کنترل تخلفات مرتبط با پلاک وسایل نقلیه در کرمانشاه تشدید می شودرئیس پلیس راه استان گفت: هر نوع وسیله نقلیه موتوری و یدک متصل که در راه ها حرکت می کنند باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه فاقد پلاک یا پلاکی که ارقام و مشخصات آن تغییر یافته ممنوع است که بر همین اساس طرح تشدید کنترل تخلفات مربوط به پلاک در استان اجرا و برابر مقررات با وسایل نقلیه متخلف برخورد خواهد شد.

سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: پلاک مخدوش، نصب پلاک متفرقه یا تغییر استاندارد پلاک وسیله نقلیه، نداشتن پلاک جلو یا عقب یا ناخوانا بودن آن، عدم نصب پلاک با ابعاد بزرگتر در قسمت عقب وسایل نقلیه باربری و مسافربری، تاکردن پلاک، تغییر محل نصب پلاک، پوشاندن پلاک از جرایم و تخلفاتی است که مورد کنترل قرار می گیرد.

رئیس پلیس راه استان در خاتمه گفت: این طرح با هدف نهادینه کردن قوانین و مقررات و پیشگیری از ارتکاب جرایم و تخلفات و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اجرا می گردد..

کشف بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین و گیلانغرب

ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی موفق به کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند، در بازرسی های صورت گرفته ۲۹۰۰ لیتر گازوئیل و ۱۸۰ لیتر بنزین قاچاق مجموعا ۳۰۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵۴۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا ضمن تشکیل پرونده قضایی و ارسال جهت صدور احکام لازم، ۸ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف ۳ هزار و ۴۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "منصور محمدی" اظهار داشت: ماموران پاسگاه های انتظامی بخش گواور ، حیدریه و ایستگاه بازرسی گورسفید حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته از خودروهای توقیفی ۲ هزار و ۷۶۰ لیتر گازوئیل و ۷۲۰ لیتر بنزنین کشف شد و ۳ نفر در این رابطه دستگیر و به دستگاه قضائی تحویل شدند.

توقیف محموله قاچاق در کنگاور

ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف محموله قاچاق لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه اتوبوس شدند.

در بازرسی صورت گرفته ۱۶ دستگاه انواع لوازم برقی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد . در این راستا پرونده قضایی تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

دستگیری سارق مدارس روستایی در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری سارق مدارس روستایی و کشف ۷فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت از مدارس روستایی در شهرستان هرسین، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی هرسین با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقی حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزیان در پایان با بیان اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب ۷ فقره سرقت از مدارس روستایی هرسین، گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha