اخبار پلیس کرمانشاه؛ از کشف ۵۸ فقره سرقت تا توقیف ۳۸۰ خودرو متخلف

کرمانشاه - ایرنا - ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر کشف سوخت قاچاق، موفق به کشف ۵۸ فقره سرقت و توقیف ۳۸۰ خودرو متخلف شدند.

به گزارش ایرنا، ماموران انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق شدند.

این ۲۵ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، صحنه، پاوه و سنقر شناسایی و دستگیر شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۰ فقره سرقت نیز کشف شد که بیشترین کشفیات مربوط به کابل برق و تجهیزات محابراتی با ۲۰فقره بوده است.

در این مدت و با تلاش ماموران ۵ دستگاه خودرو سرقتی در کرمانشاه و هرسین و ۲دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کرمانشاه و کنگاور کشف شد.

توقیف ۳۸۱دستگاه خودرو و ۲۴۰دستگاه موتور سیکلت متخلف در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از توقیف ۳۸۱ دستگاه خودرو و ۲۴۰دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علی عزیزیان» اظهار داشت: ماموران انتظامی هرسین در راستای ارتقاء امنیت عمومی طی سال گذشته طرح های زیادی اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح ها ۳۸۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۴۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و غیر مجاز نیز شناسایی و توقیف شدند.

سرهنگ عزیزیان تصریح کرد: درگیری ،ایجاد مزاحمت ،آلودگی صوتی ، فرار از صحنه تصادف و فقدان پلاک و یا مخدوش بودن آن از جمله دلایل توقیف خودرو متخلفان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: مقابله با هنجارشکنان مطالبه مردمی بوده و اجرای آن در طول سال جاری ادامه خواهد داشت.

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف ۲۰ هزار و ۳۱۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۹۳ میلیون ریال در این شهرستان طی فروردین امسال خبر داد.

سرهنگ "منصور محمدی" اظهار داشت: ماموران انتظامی گیلانغرب این مقدار سوخت را در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کشف و از خروج آن از کشور جلوگیری کردند.

وی افزود: ۲۰ هزار و ۳۱۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شده شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید می شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در این راستا ۳۰ دستگاه خودرو توقیف و ۳۰ نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف۸فقره سرقت قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق حرفه ای قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه و اعتراف وی به ارتکاب ۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت:پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳فردوسی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha