بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- بیست و ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه شامگاه پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور " ضرغام پرنیان مشاور وزیر آموزش و پرورش، محمد طیب صحرایی استاندار و خیرین مدرسه ساز در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در این جشنواره از ساخت ۴۹۰ مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ظرف ۶ سال گذشته خبر داد.

" مرزبان نظری " با اشاره به کمک خیرین مدرسه ساز استان در ۱۰۴ پروژه نوسازی با ۷۳۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ گفت: امسال برای خیرین مدرسه ساز هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مشارکت در پروژه نوسازی مدارس هدف گذاری شده است.

وی با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز و ارج نهادن به کار نیکوی آنها؛ تعداد خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه را ۴۲۶ نفر و نهاد حقوقی اعلام کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر ۱۳۶ پروژه در قالب ۴۰۰ کلاس درس و فضای آموزشی در دست اجرا است.

نظری در ادامه اعتبار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه را پنج هزار میلیارد ریال شامل چهار هزار میلیارد ریال اعتبار ملی و هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اعلام کرد.

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه استان کرمانشاه برگزار شد

وی همچنین از مهمترین برنامه های این ارگان را جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی دارای ۱۰ دانش آموز تا مهر ماه عنوان کرد و گفت: در مرحله بعد به سراغ مدارس کانکسی دارای هفت دانش آموز استان خواهیم رفت.

مسوولان بیشتر به آموزش و پرورش توجه کنند

بر اساس این گزارش خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه در این جشنواره با اشاره به کارهای خود در ساخت چندین مدرسه و خشنودی از این که در اعتلا و ارتقا تربیت نسل آینده این دیار سهیم بودند از مسوولان حاضر خواستار توجه بیشتر آموزش و پرورش شدند.

در پایان این جشنواره از خیرین مدرسه ساز فعال در استان کرمانشاه با تندیس و اهدای لوح تجلیل شد.

گفتنی است اجرای موسیقی زنده و گرده سرورد از جمله ویژه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه استان کرمانشاه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha