فرماندار: احداث ۲ کلانتری جدید در شهرهای گنگاور و گودین در دستور کار قرار گرفت
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری کنگاور گفت: با موافقت و دستور فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ۲ کلانتری جدید در شهرهای کنگاور و گودین در جهت ارتقا امنیت اجتماعی شهروندان احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا، «ایرج صادقی» روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان کنگاور با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مساله ارتقاء امنیت شهروندان کنگاوری از دغدغه‌های اصلی و دارای اهمیت فوق العاده است.

وی افزود: احداث کلانتری جدید، دغدغه مدیریت شهرستان است و ما برای ارتقای امنیت اجتماعی و توجه به مطالبات مردم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

صادقی به دستاوردهای نشست مسئولان کنگاور با فرمانده انتظامی استان اشاره کرد و افزود: با دستور سردار حاجیان یکدستگاه خوردو صفر کیلومتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور اختصاص یافت.

فرماندار: احداث ۲ کلانتری جدید در شهرهای گنگاور و گودین در دستور کار قرار گرفت

سرپرست فرمانداری کنگاور گفت: علاوه بر تامین اعتبار احداث کلانتری دوم در شهر کنگاور و کلانتری جدیدی در شهر گودین، پنج پاسگاه بخش مرکزی شهرستان نیز به اتوماسیون اداری متصل شد.

تقویت پرسنل انتظامی شهرستان کنگاور با افزایش تعداد نیرو با توجه به گسترگی حوزه استحفاظیه از دیگر توافقات صورت گرفته در این جلسه بود.

شهرستان کنگاور دارای یک بخش مرکزی، ۲شهر، پنج دهستان و ۸۴ روستا است که از جمعیت ۸۰ هزار نفری برخوردار است.

ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور مهمترین ایستگاه سوق الجیشی و یکی از مهمترین نقاط ترانزیتی در استان کرمانشاه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha