محموله ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف یک محموله قاچاق شامل لوازم ابزار و یراق در شهرستان کنگاور به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار «مهدی حاجیان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۲ هزار و ۷۳۹ عدد انواع لوازم ابزارآلات و یراق آلات قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به انتقال خودرو توقیفی به پارکینگ، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

سردار حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کشف سه کیلوگرم مواد مخدر در صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف سه کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس صحنه مبنی بر فعالیت یک نفر در کار توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «منوچهر رضایی» اظهار کر: ماموران پس از شناسایی عامل توزیع مواد مخدر در عملیاتی وی را دستگیر و در بازرسی های انجام گرفته ۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.

و همچنین از معرفی توزیع کننده مواد مخدر به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

تیراندازی در کنگاور؛ دستگیری در کرج

ماموران پلیس امنیت عمومی کنگاور در عملیاتی حساب شده موفق به دستگیری فردی شدند که پس از تیراندازی در کنگاور به شهر کرج گریخته بود.

پس از وقوع تیراندازی در یکی از محلات شهر کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی کنگاور با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر کرج شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف مواد مخدر در هرسین

ماموران انتظامی هرسین در عملیاتی موفق به کشف ۲ کیلوگرم ماده مخدر گل و دستگیری یک توزیع کننده شدند.

پس از اطلاع ماموران پلیس هرسین مبنی بر اینکه یک نفر در کار توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل توزیع مواد مخدر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از محل سکونت وی ۲ کیلوگرم گل به همراه مقداری هروئین و شیشه شدند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و متهم دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha