تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی یک فوتی و ۱۸ مصدوم بر جا گذاشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار رخداد تصادف و واژگونی خودرو در جاده‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته منجر به یک فوتی و ۱۸ مصدوم شد.

محمد علیشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخورد وانت پیکان و موتورسیکلت عصر دیروز در روستای "التاتو" بعد از میاندهی شهرستان فریمان یک فوتی و سه مصدوم داشت و مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

وی بیان کرد: رخداد دوم نیز واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در جاده فرعی فریمان به تربت حیدریه بعد از روستای تقی آباد رخ داد که این رخداد چهار مصدوم داشت و مصدومان به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: سومین رخداد نیز واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور مشهد به قوچان بوده است که چهار مصدوم این رخداد به وسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل شدند.

علیشاهی افزود: رخداد چهارم شب گذشته بر اثر تصادف ۲ خودروی سواری پراید و تیبا در محور درگز و قوچان رخ داد و هفت مصدوم بر جا گذاشت که مصدومان به بیمارستان امام خمینی درگز منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha