ماموریت‌های ترافیکی اورژانس نیشابور در سیزده بدر امسال ۲ برابر شد

مشهد- ایرنا- کارشناس روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تعداد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه در حوادث ترافیکی سیزدهم فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش یافته است.

ابراهیم انصاریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان ماموریت‌های حوادث ترافیکی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور طی سیزدهم فروردین ماه سال گذشته ۳۲ مورد بود که این رقم امسال به ۶۲ مورد رسیده است، در این چهارچوب هشت نفر در محل حادثه درمان و ۵۴ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی ۷۸۳ تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ شهرستان نیشابور برقرار شده که منجر به ۱۲۹ ماموریت و اعزام آمبولانس به محل حادثه شده است.

انصاریان گفت: طی این ماموریت ها ۳۰ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان و ۹۹ مصدوم به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند.

کارشناس روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: تماسهای مزاحمتی با اورژانس ۱۱۵ طی این مدت ۴۴ درصد کاهش داشته و از ۳۲ به ۱۸ تماس رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال در این روز ۱۰۳ ماموریت غیرترافیکی و اعزام آمبولانس صورت گرفته است که ۹۷ نفر بدین طریق به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ شهر، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن سه شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شریف نیشابور و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه جمعیت ۵۸۰ هزار نفری را زیر پوشش دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha