سه حادثه تصادف در خراسان رضوی سه فوتی و ۱۳ مصدوم بر جا گذاشت

مشهد- ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: سه حادثه تصادف که به صورت جداگانه امروز یازدهم فروردین ماه در شهرستان های خراسان رضوی رخ داد، منجر به فوت سه نفر و مصدومیت ۱۳ نفر شد.

محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه نخست تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با درخت ساعت ۲:۳۸ بامداد امروز اتفاق افتاده است، اظهار کرد: این حادثه در بلوار وکیل آباد مشهد، بین خیابان باهنر و پارک ملت رخ داده است که چهار مصدوم آن توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.

وی با بیان این که حادثه دوم تصادف سه دستگاه خودرو سواری پژو پارس، پراید و پژو پارس دیگر در نبش خیابان کوشش ۲۱ در مشهد بوده که ساعت ۱۱:۳۵ ظهر امروز رخ داده است، ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشته است که چهار مصدوم در محل درمان و یک مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سومین حادثه تصادف کامیون و پراید بوده که ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه عصر امروز بعد از پلیس راه چناران به سمت قوچان اتفاق افتاده است، گفت: این حادثه سه فوتی و چهار مصدوم داشته است که مصدومان این حادثه به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ثامن الائمه چناران منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha