نزاع در نیشابور یک کشته برجا گذاشت

مشهد- ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: حادثه نزاع و درگیری با چاقو که بامداد امروز در روستای "بوژان" شهرستان نیشابور رخ داد، یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

دکتر محمد شورورزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: برای امداد رسانی به این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و یکی از مصدومان در محل حادثه درمان و مصدوم دیگر به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: از دیروز تاکنون بر اثر ۱۸ حادثه در شهرستان نیشابور شامل تصادف، دارزدگی و نزاع،در مجموع ۲ نفر کشته و ۴۴ نفر مصدوم شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: مورد دارزدگی روز گذشته در خیابان جوادالائمه نیشابور رخ داد که منجر به فوت یک نفر شد.

وی با اشاره به مصدومیت ۴۲ نفر بر اثر تصادفات رخ داده در نیشابور طی این مدت بیان کرد: این حوادث علاوه بر واژگونی و تصادف خودرویی، تصادف موتورسیکلت با خودرو، برخورد خودرو با عابر پیاده و تصادف خودرو با دوچرخه را شامل می شود که مجروحان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

دستگیری متهم به قتل در نزاع نیشابور  

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:  در این نزاع که نیمه شب گذشته در یکی از روستاهای بخش مرکزی نیشابور رخ داد، با تلاش پلیس متهم به قتل در کمتر از پنج ساعت دستگیر شد.
سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بررسی های اولیه  مشخص شد، فردی ۳۴ ساله در این نزاع و درگیری با سلاح سرد مجروح و جان باخته است و ۲ نفر دیگر در سنین ۲۳ و ۱۷ ساله نیز مجروح شده بودند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در روستایی دیگر شناسایی کردند و با هماهنگی قضایی متهم ۱۹ ساله در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: با دستورات تخصصی مقام قضایی، تحقیقات بیشتر در خصوص علت و انگیزه  این درگیری ادامه دارد.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان به صورت شبانه روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha