یک فوتی و ۴۸ مصدوم سوانح رانندگی در ۱۳ فروردین خراسان‌رضوی ثبت شد

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان‌رضوی رخ داد، منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه امسال شد.

محمد علیشاهی شامگاه یکشنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: حادثه نخست واژگونی پژوپارس در شهرستان باخرز ساعت ۶:۲۰ صبح امروز رخ داد که در این حادثه یک فوتی و سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم شهرستان باخرز منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حادثه دوم یک دستگاه خودرو پراید در محور بردسکن سبزوار، در ساعت ۷:۲۳ دقیقه صبح امروز واژگون شد که در راین حادثه پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان بردسکن منتقل شدند.

علیشاهی با بیان اینکه سومین حادثه برخورد یک دستگاه خودرو پراید و موتور سیکلت در خیابان هفت حوض به سمت سیدی در مشهد در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه ظهر امروز اتفاق افتاده است، گفت: این حادثه هفت مصدوم داشته است که مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حادثه چهارم واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در محور کاشمر روستای هندآباد در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه ظهر امروز رخ داد که ۶ مصدوم بر جا گذاشته است.

وی افزود: مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان کاشمر منتقل شدند.

علیشاهی گفت: در ۲ حادثه برخورد وانت و پراید در ساعات ۱۶:۲۱ دقیقه و ۱۷:۴۱ دقیقه بعد از ظهر امروز که در ۱۰ کیلومتر پس از میای به سمت مشهد و ۳۰ کیلومتری محور سرخس به مشهد رخ داده، ۱۲ نفر مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج نفر از مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد و هفت نفر دیگر از مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی با بیان این که حادثه هفتم واژگونی خودروی پژو پارس در شهرستان خواف بین روستای احمدآباد و خیرآباد ساعت ۱۵:۰۲ دقیقه ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: این حادثه هفت مصدوم داشت که توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف منتقل شدند.

علیشاهی با اشاره به این که حادثه هشتم تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده سعدالدین بعد از روستای تکناز شهرستان خلیل آباد ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه امشب رخ داده، افزود: چهار مصدوم این حادثه نیز توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان خلیل آباد منتقل شدند.

وی با بیان این که حادثه نهم واژگونی موتورسیکلت در طبرسی شمالی ۲۴ مشهد ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه امشب رخ داده، ادامه داد: این حادثه چهار مصدوم برجا گذاشت که مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی،۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha