خیران کرمان سه تن گوشت مرغ بین بیماران سرطانی نیازمند توزیع کردند

کرمان - ایرنا - خیران کرمانی سه تن گوشت مرغ منجمد را با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان تهیه و میان برخی این افراد توزیع کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان، محمدرضا بهرامی مدیرعامل این انجمن ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران در این زمینه اظهار داشت: در این انجمن غیر از ایجاد زیرساخت های درمان بیماران به منظور جلوگیری از سفر آنان به دیگر استان ها یا پایتخت، در حد مقدورات ارائه کمک های معیشتی به بیماران سرطانی نیازمند نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: تهیه سبدکالا با هدف کاهش فقر غذایی و رفع سوءتغذیه بین خانواده‌های بیماران نیازمند از اولویت‌های این انجمن به‌شمار می‌رود، از این رو تلاش کرده ایم با اعتمادسازی و جذب حداکثری کمک‌های مردمی و خیران به بیماران میتلا به سرطان زیرپوشش خود توجه بیشتری داشته باشیم.

بهرامی افزایش اعتماد خیران به انجمن خیریه یاس کرمان را نتیجه شفافیت مالی و فعالیت های این انجمن دانست و بیان داشت: فعالیت و اقدامات در راستای اهداف این انجمن بوده تا باری از روی دوش بیماران مبتلا به سرطان کاسته شود.

به گزارش ایرنا انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان که بیش از ۶ هزار بیمار سرطانی را در کرمان و دیگر استان های جنوب شرق کشور زیرپوشش حمایت خود دارد سال ۱۳۸۸ راه اندازی شده است.

این خیریه ضمن ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران زیرپوشش، سایر امکانات موردنیاز جنبی مانند اسکان رایگان همراهان بیماران یا تامین بسته های معیشتی آنان را نیز فراهم می آورد.

اخیرا مراسم گلریزان و جشن تولد ۱۳ سالگی انجمن خیریه یاس برگزار شد و در آن مراسم مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان با درخواست از خیران و مردم برای تکمیل ۲ پروژه مهم و حیاتی رادیوتراپی و شیمی‌درمانی در شهر کرمان گفت: تکمیل این ۲ طرح بزرگ که در نوع خود در کشور نیز کم نظیر است دستکم به ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

ارزش پروژه های احداث شده یا در دست احداث این انجمن در بخش درمان سرطان به افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

شهریورماه امسال محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جریان بازدید از پروژه های در دست ساخت این انجمن با اشاره به اینکه ایجاد مراکز خدمات درمانی از سوی انجمن خیریه یاس واقع در کرمان در جنوب شرق کشور نظیر ندارد گفت: امیدواریم شرکت‌های بزرگ معدنی در راستای مسئولیت اجتماعی در تجهیز بهتر مراکز درمانی این انجمن کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه این انجمن مراکز متعددی را برای آموزش و درمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمان گذاشته است افزود: این انجمن اینک سه پروژه درمانی بزرگ در دست ساخت و تجهیز دارد که از خیران، مردم و نیز شرکت های بزرگ معدنی درخواست می کنیم برای حمایت از بیماران سرطانی کمک کنند.

نیکوکاران برای کمک به این انجمن خیریه و کاهش آلام بیماران سرطانی نیازمند می توانند از طریق شماره حساب های اعلام شده روی پایگاه اطلاع رسانی این انجمن خیریه به نشانی https://yaas.org.ir/ اقدام کنند و راهنمایی بگیرند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha