۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۶
کد خبر: 85508485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| ستاد مرکزی زاکانی در کرمان افتتاح شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۶
کد خبر: 85508485
فیلم| ستاد مرکزی زاکانی در کرمان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - ستاد علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(پنجشنبه) با حضور جمعی از سیاسیون و مردم در مرکز استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، مسئول هماهنگی ستاد علیرضا زاکانی در کرمان در این آیین گفت: شهید آیت الله رییسی شخصیتی پرکار، پاک دست، فساد ستیز، شجاع و دین مدار بود و برای دفاع از حق از حق استفاده می‌کرد.

سیدمحمود سیف الحسینی با اشاره به برگزاری این گردهمایی به منظور تبیین مسیر و روش حمایتی اعضای ستاد افزود: تمامی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند باید محترم شمرده شوند و با تکیه بر این روش اخلاقی، مشترکات این بزرگواران را تقویت و به تفاوت های آنان احترام قایل شد.

وی اظهار کرد: هدف ما بیان شایستگی‌های دکتر زاکانی است و باید از هرگونه اقدامات تفرقه افکنانه و تخریبی دوری کنیم.

مسئول هماهنگی ستاد علیرضا زاکانی در کرمان در این آیین گفت: در فضای غبار آلود فعالیت‌های سیاسی باید به ماسک تقوا و خداترسی مجهز شد و منافع ملی را در اولویت قرار داد.

سیف الحسینی گفت: شجاعت هرکس به اندازه بی اعتنایی به ارزش های مادی می‌باشد و روشن است که وابستگی های انسان به مقام و مال و شهوت دنیا از شجاعت می کاهد و وی را به اسارت می‌کشد.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha