فعالیت رسمی ستاد پزشکیان در کرمان آغاز شد+فیلم

کرمان- ایرنا - مراسم شروع فعالیت رسمی ستاد مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمان امروز(جمعه)، با حضور دبیر حزب کارگزاران سازندگی و جمعی از فعالان اصلاح طلب در محل تالار فرهنگ و هنر واقع در مرکز این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمان در این مراسم گفت: یکی از مهمترین فرصت هایی که خداوند در اختیار ما گذاشته است، همین گردهمایی ها است که ارزش آن کمتر از انتخابات و پیروزی در انتخابات نیست.

محمد علی کریمی افزود: امیدوارم این گردهمایی فرصتی برای تجمع بیشتر دل‌های ما باشد، که از ابتدای انقلاب تاکنون با هم بودیم و در فراز و فرودهای زیادی همدیگر را پشتیبانی کردیم.

وی تصریح کرد: امروز خدا را شکر می‌گوییم که باز روزنه گشوده شد تا دور هم جمع شویم و اگر در برخی جاها فاصله ای ایجاد شده بیشتر ناشی از این بوده که فرصت ها از ما گرفته شده بود.

رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمان بیان کرد: در طول این چند روز دوستان زیادی از سراسر استان توصیه هایی داشتند و ما دلگرم و امیدوار به پشتوانه شما دوستان و عزیزان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: من از همینجا اعلام می کنم از همین لحظه ستاد رسما کار خودش را آغاز می کند و ما دست یاری به سوی دوستان و عزیزان در سراسر استان دراز می کنیم.

کریمی ادامه داد: برنامه من ایجاد تکثر در بین همه دوستان است، بعضی از دوستان درخواست راه اندازی ستاد داشتند که با کمال میل استقبال کردم، آمادگی برای شنیدن و عمل به نقطه نظرات را داریم.

وی اظهار داشت: از همه مردم خوب، صمیمی و خونگرم سراسر استان کرمان که همیشه در کنار ما بودند دعوت می کنیم و امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع کشور باشد.

به گزارش ایرنا این مراسم با سخنرانی حسین مرعشی دبیر حزب کارگزاران سازندگی و بیان نقطه نظرات برخی فعالان اصلاح طلب همراه بود.

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha