۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84963024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۶۵ درصدی پرداخت تعهدات تامین اجتماعی راوند کاشان

کاشان-ایرنا- رییس شعبه شهید زارعی سازمان تامین اجتماعی در منطقه راوند کاشان گفت: از ابتدای امسال ۱۰۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تعهدات بلند مدت شامل حقوق مستمری‌بگیران و ازکارافتاده ها پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۵درصد رشد دارد.

به گزار خبرنگار ایرنا، محمدرضا معماری روز سه‌شنبه به مناسبت روز بیمه در جمع خبرنگاران افزود: پرداخت‌ تعهدات کوتاه مدت شعبه تامین اجتماعی راوند کاشان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۲۶ درصدی دارد.
رییس شعبه شهید زارعی سازمان تامین اجتماعی در منطقه راوند کاشان بیان کرد: پرداخت‌ تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجمتاعی شامل بیمه بیکاری، بیماری‌های خاص، غرامت روزهای بیماری، کمک‌های هزینه ازدواج و کفن و دفن، پروتز وروزهای بارداری است.
معماری نداشتن ساختمان را یکی از مشکلات شعبه تامین اجتماعی راوند کاشان بیان کرد و گفت: این شعبه اکنون در یک مکان استیجاری به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی خدمات ارایه می‌دهد و تکافوی نیاز نیست.
وی اظهار کرد:در حال حاضر ۲۰ نفر نیروی انسانی در شعبه تامین اجتماعی راوند فعالیت می کنند، این شعبه دست کم نیازمند ۱۰ نیروی دیگر است اما به علت کمبود فضا و امکانات و تجهیزات، قادر به جذب نیرو نیست.
رییس شعبه شهید زارعی سازمان تامین اجتماعی در منطقه راوند کاشان بیان کرد: کارگاه‌های زیر پوشش شعبه تامین اجتماعی راوند کاشان در محدوده های پراکنده به لحاظ مکانی قرار دارد و بازرسان این شعبه تا شعاع ۷۰ کیلومتری برای بازرسی کارگاه‌ها به روستاهای بخش بَرزُک این شهرستان اعزام می‌شوند.
به علت بزرگی و گستردگی کاشان، این شهرستان دارای ۲ شعبه تامین اجتماعی است که شعبه شهید زارعی تامین اجتماعی شعبه راوند یکی از ۴۴ شعبه سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان است.
ایجاد شعبه شهید زارعی سازمان تامین اجتماعی در منطقه راوند در سال ۱۳۹۶ به تصویب رسید و این شعبه در سال ۹۷ آغاز به کار کرد و اکنون بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار داده که ۲۰ هزار از آنها بیمه شده اصلی و مستمری بگیران هستند.
۱۳ آذر روز بیمه نام‌گذاری شده است.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha