۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84887019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال ۷۰۰ فرصت شغلی در مراوه‌تپه ایجاد شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲
کد خبر: 84887019
امسال ۷۰۰ فرصت شغلی در مراوه‌تپه ایجاد شد

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مراوه‌تپه در منتهی الیه شمال شرق استان گلستان با اشاره به سهمیه پیش‌بینی شده برای ایجاد ۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در این شهرستان مرزی طی سال جاری، گفت که با تلاش‌های صورت گرفته توسط ادارات و نهادها و بخش خصوصی از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

لقمان قربانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مراوه‌تپه موظف هستند تا پایان امسال با جذب تسهیلات و منابع بانکی حوزه اشتغال نسبت به تحقق فرصت‌های شغلی پیش بینی شده شهرستان و ثبت آن در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی با یادآوری سفر ۱۳ اسفند سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به گلستان گفت: در جریان این سفر و مصوبات آن در مجموع ۳ هزار و ۸۴۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برای ایجاد فرصت‌های شغلی، رونق تولید و کسب و کار برای شهرستان مراوه‌تپه پیش بینی شد.

قربانی اضافه کرد: از منابع و تسهیلات بانکی پیش بینی شده حوزه اشتغال در مراوه‌تپه، ۶۶۴ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ و سه هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۸ است.

فرماندار مراوه‌تپه ادامه داد: در جلسات کارگروه اشتغال این شهرستان، سهم و تعهد هر یک از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی مشخص شده و آنها موظف به تحقق آن هستند.

وی گفت: امسال سقف تسهیلات بانکی برای مشاغل مختلف افزایش یافته و این فرصت خوبی برای جذب تسهیلات و ایجاد فرصت‌های شغلی در مراوه‌تپه است.

قربانی با تاکید برضرورت نظارت صحیح بر پرداخت تسهیلات به افراد و متقاضیان واجد شرایط، افزود: جوابگوی هرگونه انحراف در پرداخت تسهیلات، مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند. 

شهرستان مراوه‌تپه حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا در گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha