فرمانده نزاجا: جمعیت، از مولفه‌های موثر در قدرت نظامی کشورها است

گرگان- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) گفت: جمعیت از مولفه‌های قدرت نظامی هر کشور است و در این راستا، افزایش نیروی نظامی در کنار همراهی مردم، قدرت بازدارندگی ایران را هزار برابر افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا امیرسرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در تیپ ۲۳۰ هجومی متحرک شهید اسدالله متاجی گرگان به خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که کشورهای دیگر، شور و حضور مردم را در عرصه‌های گوناگون و پیروی آنان از رهبر معظم انقلاب می‌بیند، پی به حقانیت و قدرت بازدارندگی ایران می‌برند.

وی به حضور تاریخی مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: عزادار بودن بیش از ۲ میلیارد نفر در سراسر جهان و اعلام عزای عمومی در کشورهای مختلف و حضور مقامات ارشد بیش از ۶۰ کشور دنیا برای ادی احترام به این شهدا، نمایش گوشه‌ای از اقتدار و قدرت ایران بود.

فرمانده نزاجا به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در هشتم تیر امسال اشاره کرد و گفت: مردم باید با حضور گسترده در این رویداد مهم، بار دیگر، ولایتمداری و ولایت محوری خود را به اثبات برسانند.

وی افزود: مردم همانگونه که در تشییع پیکر مطهر شهید جمهور و همراهانش، سنگ تمام گذاشتند و حماسه‌ آفریدند، در انتخابات نیز پای صندوق‌های رای بیایند و حماسه دیگری خلق کنند.

فرمانده نزاجا گفت: شهید رئیسی مصداق بارز عمل صالح بود و با مظلومیت و مخلصانه، برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha