۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبر: 84803668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چرخ گوشت انگشتان دختربچه ٢ ساله کرمانی را بلعید

کرمان - ایرنا - سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از قطع شدن انگشتان دست دختربچه ۲ ساله کرمانی در دستگاه چرخ‌گوشت طی حادثه ای دلخراش خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی با اشاره به تماس بخش اورژانس بیمارستان مهرگان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی حادثه دلخراش گیر کردن دست دختر بچه در چرخ گوشت، افزود: بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه چهار انگشت دست راست این دختر بچه طی حادثه ای به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود تصریح کرد: بیمارستان بلافاصله پس از انتقال مصدوم از آتش نشانان درخواست کمک کرده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه گفت: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان مهرگان تحت نظارت پزشکان متخصص، در عملیاتی حساس که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده های این وسیله خارج کردند.

وی بی احتیاطی در استفاده از چرخ گوشت را علت بروز این حادثه دلخراش اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات دختر بچه برای انجام اقدامات درمانی تحویل پزشکان متخصص بیمارستان مهرگان شهر کرمان شد.

بابایی به والدین توصیه کرد: هرگز در حضور کودکان از چرخ گوشت استفاده نکنند و دقت شود پس از استفاده از چرخ گوشت دوشاخه برق آن از پریز نیز جدا شود و به یاد داشته باشید کودکان کنجکاو و از خطرات محیط پیرامون خود بی اطلاع هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha