سفر رییس جمهور، آینده روشنی برای آذربایجان غربی ترسیم می‌کند

ارومیه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی آینده روشن و امیدوار کننده‌ای برای این استان ترسیم می‌کند.

ماموستا «مامد کلشی نژاد» روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سفر آتی رییس جمهور به استان می‌تواند اعتماد مردمی را که با امید پای صندوق‌های رای رفته‌اند را بیشتر کرده و فردای روشنی برای توسعه استان رقم خواهد زند.

وی ادامه داد: دولت عدالت محور فارغ از مرزبندی‌های قومی و نژادی در نقاط مختلف کشور حضور یافته و تلاش می‌کند بخش‌ها و حوزه‌هایی را که بیمار هستند درمان کرده و علاوه براین سعی می‌کند اقتصاد بیمار را درمان کرده و بستری فراهم کند که مردم و علاقمندان امیدوارنه سرمایه گذاری کنند.

ماموستا کلشی نژاد تاکید کرد: امید می‌رود با حضور موثر دولت اکثر مشکلات استان رفع شده و زمینه برای تولید و اشتغال فراهم شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه محرومیت زدایی از برنامه های اولویت دار رییس جمهور است، گفت: امیدواریم حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی از عدالت لازم برخوردار شوند.

ماموستا «کلشی نژاد» افزود: یکی از امیدهای مردم انتخاب دولتی مردمی بود که این مهم محقق شد و بارقه امید در قلب احاد ملت بوجود آمد و امید می‌رود سفر دولت مردمی به این استان نتایح مثبتی هم بدنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعال سازی بازارچه‌های مرزی مطالبه ما از رییس جمهوری است، گفت: امید است در این سفر بازارچه‌های مرزی مورد توجه قرار گیرد زیرا همجواری با چند کشور ظرفیتی برای استان است و ‌علاوه بر این با فعال شدن این بازارچه‌ها کولبری و قاچاق نیز از بین می‌رود و مردم این منطقه از درآمد مطلوبی برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در روزهای آتی مهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha