۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84739575
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

دادستان شاهرود:

قاتل نزاع شب گذشته شاهرود شناسایی شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبر: 84739575
قاتل نزاع شب گذشته شاهرود شناسایی شد

شاهرود - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با بیان اینکه قاتل نزاع شب گذشته در این شهرستان شناسایی شد، گفت: دستورات قضایی برای دستگیری قاتل به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی صادر شد.

حجت الاسلام رضی پارسامنش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته درگیری بین ۲ جوان در حوالی میدان ۹ دی شاهرود رخ داد که در پی شلیک گلوله اسلحه گرم، جوان ۳۸ ساله جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه این نزاع در ساعت ۲۲ دیشب اتفاق افتاد، ابراز داشت: انگیزه این نزاع به اختلافات ۱۰ سال گذشته بین ۲ طایفه در روستای اطراف شاهرود بازمی‌گردد.

پارسامنش با تاکید براینکه موضوع این درگیری انتقام جویی شخصی بود، اظهار داشت: پرونده این نزاع در مرحله تحقیقات قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود ادامه داد: مقتول با شلیک حدود هشت تیر جنگی به قتل رسید و کارشناسان در حال بررسی میدانی تعداد تیرهای شلیک شده هستند.

وی ابراز داشت: در همان دقایق ابتدایی بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و از سوی دادستانی دستورات قضایی قاطع برای شناسایی و دستگیری قاتل و هم‌دستانش به نیروهای انتظامی و امنیتی ابلاغ شد. 

به گفته پارسامنش، فرد مظنون به ارتکاب قتل، هم دست و خودرویی که با آن به محل رفتند شناسایی شدند و یک نفر در این راستا دستگیر شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha