افتتاح سه واحد صنعتی گرمسار در دهه فجر ۱۵۵ اشتغال به همراه داشت

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: افتتاح و بهره برداری از سه واحد صنعتی گرمسار همزمان با سومین روز از دهه فجر برای ۱۵۵ نفر اشتغال داشت.

به گزارش ایرنا، علی تشنه دل روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای تولیدی شهرستان گرمسار افزود: سه واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.

 به گفته وی، شرکت ظروف لعاب میامی ، آتی نگر آرتین و آوین پلاست پارس در شهرستان گرمسار، واحدهای افتتاحی به مناسبت دهه فجر در شهرستان گرمسار بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت ظروف لعاب میامی با سرمایه گذاری حدود ۱۷۰ میلیارد ریال با زیر بنایی به مساحت ۴۳۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی گرمسار واقع است که ظرفیت تولید سالانه یکهزار تن ظروف لعابی آشپزخانه را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۵ نفر را فراهم کرد.

وی افزود: شرکت آوین پلاست پارس در زیربنایی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری حدود ۱۷۱ میلیارد ریال در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی مستقر است و ظرفیت تولید سالانه ۵۹۰۰ تن انواع سفره و رومیزی ، پوشاک و لوازم مرتبط پلاستیکی ، کیسه بدون بافت پلاستیکی و سایر ملزومات پلاستیکی را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۱ نفر را فراهم کرد.

تشنه دل ابراز داشت: شرکت آتی نگر آرتین در شهرک صنعتی پایتخت سومین واحد تولیدی افتتاحی گرمسار در سفر استاندار سمنان بود که با بهره‌برداری از این واحد تولیدی برای ۶۹ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

استاندار سمنان به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی در سومین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان گرمسار سفر کرد و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا در جلسه شورای اداری، طرح های اقتصادی و عمرانی این شهرستان را به طور همزمان افتتاح کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha