حواله‌های ارزی بانک توسعه صادرات سمنان امسال ۱۰ میلیون دلار بود

سمنان- ایرنا- رئیس بانک توسعه صادرات استان سمنان گفت: مجموع حواله های صادره و وارده این بانک در استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی بیش از ۱۰ میلیون دلار بود.

عباس زاهدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسهیلات اعطایی صادراتی امسال بانک توسعه صادرات استان سمنان به ارزش ۲ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال در بخش صنعت، تولید و صادرات، سیم و کابل، کولر و بخاری، فروسیلیسیوم، ظروف یکبار مصرف، انواع رنگ، انواع چسب، روغن موتور و صادرات فرش بود.

وی بیان کرد: ضمانت‌نامه صادره از سوی این بانک نیز امسال به ارزش ۲۷ میلیارد ریال بود.

رئیس بانک توسعه صادرات استان سمنان به خدمات و تسهیلات ویژه این بانک برای شرکت های دانش بنیان اشاره و اضافه کرد: پرداخت تسهیلات با نرخ  سود بسیار مناسب و حداقلی و با شرایطی مطلوب ازجمله پرداخت تا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بدون اخذ صورتهای مالی حسابرسی‌شده، امکان برخورداری از تخفیف کارمزد خدمات ریالی، پذیرش ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و صندوق های پژوهش و فناوری غیردولتی، بخشی از این خدمات است.

زاهدی یادآور شد: بانک توسعه صادرات ایران به عنوان بانکی دولتی، تخصصی و توسعه ای، حامی مالی اصلی" توسعه صادرات"  و یکی از حامیان مالی "تولید و اشتغال" در کشور  با رویکرد اقتصاد مقاومتی ،اشتغالزایی و جهش تولید و با بهره گیری از منابع مالی متنوع تلاش می کند که از طریق ارائه بسته کاملی از محصولات و خدمات نوین مالی و غیرمالی نوآورانه، کمک‌حال فعالان اقتصادی کشور باشد.

رئیس بانک توسعه صادرات استان سمنان بیان کرد: این بانک به واسطه بهره گیری از فناوری های دیجیتال تحول آفرین ، به صورت عادلانه ، فعالان حوزه صادرات و تولید را قادر می سازد تا از فرصت های موجود در بازارهای داخلی و خارجی ، جهت بهبود تراز تجاری کشور استفاده کنند و از این طریق ، موجب حمایت و ایجاد اشتغال در داخل کشور شوند که این مساله در نتیجه ارزش آفرینی اقتصاد ملی را به دنبال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha