فرماندار: ۴۷ طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۴۷ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

«حسین افشاری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، افزود: در این روزهای خجسته ۳۲ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان با اعتباری معادل ۱۸۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی نیز همزمان با ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان تویسرکان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

افشاری با تاکید بر اینکه بیشتر سرمایه‌گذاری پروژه‌های دهه مبارک فجر شهرستان تویسرکان مردمی و در راستای ایجاد فرصت های شغلی است، افزود: عملیات اجرایی پروژه‌هایی که اعتبار آنها تامین شده باشد آغاز و کلنگ‌زنی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی ۲۰ هنرمند تویسرکانی نیز با ۷۲ اثر در این شهرستان برپا شده است.

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: نمایشگاه کتاب نیز با ۲ هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب و یک هزار جلد کتاب کودک در نخستین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان گشایش یافت.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب قرن بیستم است که تحول عظیمی را در دنیا رقم زده است.

شهرستان تویسرکان با حدود ۱۰۵ هزار نفر جمعیت، یکی از شهرستان های غربی استان همدان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha