۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84606743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۵۸ هزار بازرسی از بازار خراسان شمالی انجام شد

بجنورد- ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۹ ماهه امسال ۵۸ هزار و ۲۴۰ مورد بازرسی از بازار استان انجام و در نتیجه آن سه هزار و ۳۳۰ تخلف کشف شد.

علی وفاخواه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۸۶۳ فقره پرونده تخلف برای اصناف و بازاریان استان تشکیل شده است که ارزش ریالی  آن بیش از ۵۷ میلیارد ریال  است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در ۹ ماه امسال یکهزار و ۳۳۶ گشت مشترک در استان تشکیل شده است که منجر به تشکیل یکهزار و ۱۸۷ فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شده است. 

وی افزود: در این مدت یکهزار و ۱۳۵ مورد از شکایت ها مربوط به حوزه کالا بود که بیشترین تعداد شکایت ها را به خود اختصاص داده و ۴۲۴ مورد هم مربوط به حوزه خدمات ثبت شده است.

وفاخواه تصریح کرد: در ۹ ماهه امسال یکهزار و ۵۵۹ مورد  شکایت از فعالان بازار به دست رسیده است که یکهزار  و ۳۰۲ مورد، شکایات مردمی و ۲۵۷ مورد شکایت ناظران افتخاری بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی شمار شکایات در دست بررسی را ۲۶۸ فقره بیان کرد و افزود: ۱۲۷ شکایت به جلب رضایت شاکیان ختم شده است.

۳۶ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

خراسان شمالی بر اساس آخرین سرشماری، ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha