۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84605091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: شهدای گمنام سند عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: شهدای گمنام سند عزت و اقتدار کشورمان هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد با اشاره به ورود چهار تن از شهیدان گمنام به استان افزود: شهدا مظهر افتخار و استقلال نظام جمهوری اسلامی بوده و تداوم راه آنان و وفاداری به مکتب آنان باید در بین مردم و مسوولان ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به سالروز طرح حذف حجاب و متحدالشکل کردن لباس توسط رژیم شاهنشاهی اظهار داشت: پدر و مادران ما در دوران طاغوت، با مقابله و جلوگیری از اجرایی شدن این طرح عفت زنان را حفظ کرده کردند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه هم اکنون دشمن با انواع ابزار و تبلیغ از طریق رسانه و فضای مجازی به دنبال کشف حجاب و اهداف ضداسلامی است، اضافه کرد: لباس های محلی از جمله لباس کردی یکی از استانداردترین لباس های جهان برای حفظ پوشش و امنیت انسان بوده و همچنین جنبه ایرانی و اسلامی بودن آن نیز در آن نمایان است.

ماموستا امامی بر اهمیت مشارکت برای آزادی زندانیان تاکید کرد و گفت: کسی که زمینه رهایی و آزادی هم نوع را فراهم کند، انگار تمام انسان ها را رهایی بخشیده و پاداش آن تنها از عهده پروردگار برمی آید. 

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه همزمان با ایام‌ فاطمیه با استقبال مسوولان و مردم شهید پرور آذربایجان غربی وارد فرودگاه ارومیه و پس از تشییع در نقاط مختلف این استان خاکسپاری شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha