۳ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84694034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهادی را تقویت می‌کند

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می‌کند.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید مهابادی در اولین روزهای کاری سال جدید افزود: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

وی ادامه داد: بر همه ما بویژه مسولان واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولیت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید نمود خود را در رفع مشکلات و مسائل آنان نشان دهد.

قادری بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین تمامی مردم و مسوولان موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

فرماندار مهاباد: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهادی را تقویت می‌کند

به گزارش ایرنا، در این دیدار فرماندار مهاباد به همراه جمعی از مسوولان از خانواده شهید «محمدحسین قریشی» که در سال ۱۳۶۰ در مراسم تشییع جنازه یکی از شهیدان به علت اصابت گلوله از طرف نیروهای ضد انقلاب شهید شده بود، از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.  

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha