فرماندار: رفع مشکلات خانواده شهدا در اولویت کاری مسوولان مهاباد باشد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی ها و مطالبات خانواده شهدا از اولویت های کاری مدیران و مسوولان شهرستان باشد.

امیر قادری روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)  و همچنین نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر افزود: مسوولان رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا را نباید به دیدار با آنان محدود کنند بلکه باید رفع مشکلات آنان را در اولویت خود قرار دهند.

وی ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید نمود خود را در رفع مشکلات و مسائل آنان نشان دهد.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین تمامی مردم و مسوولان موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

قادری تاکید کرد: خدمت به خانواده های شهدا وظیفه و افتخاری برای همه است و همه مردم و مسوولان باید همواره با همکاری یکدیگر در انجام وظیفه و رفع نیازهای فعالان عرصه ایمان و شهادت بکوشند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار فرماندار مهاباد به همراه جمعی از مسوولان از جانباز ۲۵ درصد "کریم بیژنی" که در دی ماه سال ۱۳۶۴ از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده بود و همچنین خانواده شهید "کریم خوان پایه" که در سال ۱۳۶۷ در حاج عمران به علت ترکش خمپاره شهید شده بود، از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد. 

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha