نیم‌فصل دوم لیگ برتر والیبال برای تیم‌های مازندرانی با برد آغاز شد

ساری – ایرنا – تیم‌های هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل لیگ برتر والیبال نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها را با پیروزی مقابل حریفان آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز –یکشنبه- با انجام هفت بازی همزمان برگزار شد که در دو دیدار تیم‌های والیبال هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل به مصاف حریفان خود رفتند و موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

در این هفته از مسابقات تیم هورسان رامسر میزبان شهرداری ورامین بود و تیم لبنیات هراز آمل نیز در گرگان مهمان پاس این شهر شد.

هورسان رامسر که نیم‌فصل را با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال به پایان رسانده بود، امروز در سالن شهید صدر رامسر از شهرداری ورامین که با یک برد بیشتر در رتبه دهم جدول قرار داشت میزبانی کرد و موفق شد در دیداری برتر با برد قاطعانه ۳ – ۰ حریف خود را شکست دهد و پنجمین برد فصل را کسب کند.

شاگردان مسعود آرمات در دست نخست عملکرد تقریبا برتری نسبت به حریف داشتند و توانستند با حفظ برتری در طول این دست در نهایت با نتیجه ۲۵ – ۲۰ پیروز شوند. اما تیم مهمان در دست دوم توانست حمله‌های مهمان را بیشتر خنثی کند و حتی در آستانه برد نیز قرار بگیرد. شهرداری ورامین دست دوم را با ارائه یک بازی برابر توانست پا به پای هورسان تا امتیاز ۲۶ پیش بیاید، اما در نهایت هورسان توانست زودتر از شهرداری ورامین به امتیاز برد برسد و ۲۸ – ۲۶ حریف خود را در دست دوم نیز شکست داد.

هورسان دست سوم را از همان ابتدا با برتری آغاز کرد و تا پایان دست نیز توانستن فاصله و برتری خود را حفظ کند. در حالی که فاصله امتیازی دو تیم تا میانه‌های دست سوم عموما دو امتیاز بود، رامسری‌ها از امتیاز ۱۷ به بعد توانست فاصله خود را بیشتر کند و به ۸ امتیاز برسانند تا ۲۵ – ۱۷ برنده شوند و پنجمین برد فصل و نخستین برد ۳ – ۰ در این دوره از مسابقات برای آن‌ها ثبت شود.

هورسان با این برد به جمع تیم‌های دارای پنج برد لیگ پیوست و با یک پله صعود در جدول به رتبه یازدهم رسید.

نیم‌فصل دوم لیگ برتر والیبال برای تیم‌های مازندرانی با برد آغاز شد

پیروزی لبنیات هراز در نبرد نفس‌گیر گرگان

تیم والیبال لبنیات هراز آمل نیز مانند هورسان توانست با کسب یک برد ارزشمند نیم‌فصل دوم را با پیروزی آغاز کند. شاگردان بهروز عطایی که در گرگان به مصاف پاس این شهر رفتند، در دیداری حساس و نزدیک موفق شدند نتیجه بازی رفت را تکرار کنند و یک بار دیگر پاس گرگان را این بار در خانه حریف ۳ – ۲ شکست دهند.

اختلاف امتیازی دو تیم در هر پنج دستی که به مصاف هم رفتند فقط دو امتیاز بود که میزان حساسیت و نزدیکی فنی بازی دو تیم را نشان می‌دهد. دو تیم در هر پنج دست از نظر امتیازگیری پا به پای هم پیش رفتند. در دست نخست دو تیم تا امتیاز ۲۶ با هم برابر بودند، اما در نهایت میزبان موفق شد ۲۸ – ۲۶ برنده شود.

عملکرد دو تیم در دست‌های دوم و سوم نیز پایاپای و کاملا نزدیک بود ، اما شاگردان عطایی توانستند زودتر از میزبان به امتیاز ۲۵ برسند و هر دو دست را با نتیجه ۲۵ – ۲۳ به سود خود تمام کردند.

جدال دو تیم گرگانی و آملی لیگ برتر والیبال در دست چهارم نیز با همان میزان حساسیت دنبال شد و پس از این که دو تیم تا امتیاز ۲۴ برابر پیش رفتند، این بار پاس گرگان توانست دو امتیاز پیاپی دریافت کند و ۲۶ – ۲۴ برنده شود تا بازی به دست پنجم کشیده شود.

در دست پنجم نیز امتیازها به طور مستمر بین دو تیم رد و بدل شد و حتی پاس گرگان در آستانه برد قرار گرفت. اما شاگردان عطایی پس از برابر شدن دو تیم در امتیاز ۱۳ توانستند با کسب دو امتیاز پیاپی پیروز شوند و با برد ۱۵ – ۱۳ در دست پنجم، نتیجه دور رفت مقابل پاس گرگان را تکرار کنند.

لبنیات هراز آمل با این برد همچنان رتبه چهارم جدول را در اختیار خود نگه داشت و با توجه به شکست پیکان در مقابل سایپا، از نظر تعداد برد با این تیم که در رتبه سوم جدول قرار دارد برابر شد.

دو تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۱۵ دی در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل چهاردهمین مسابقه فصل خود را مقابل یکدیگر برگزار می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha